Patrik Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 vilket pogram ska man ha för att öppna dff filer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 Zanoza Modeler(Zmodeler). Finns att ladda ner på gtasajten. Det finns även program som typ dff viewer om du bara vill kolla på modellen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 16 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 nix det står bara: NOT A Z3D FILE! När jag ska öppna den, fr det får ändå inte att importera för då kan man bara välja mellan ett vist antal format. kan ingen säjja hur man får in dff filen i zmodeller? eller i 3dsmax? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 nix det står bara: NOT A Z3D FILE! När jag ska öppna den, fr det får ändå inte att importera för då kan man bara välja mellan ett vist antal format. kan ingen säjja hur man får in dff filen i zmodeller? eller i 3dsmax? Du behöver nåt plugin för att importera dff-filer till Z-modeler (och 3ds Max). Fråga mig inte var det finns (har aldrig moddat GTA), men nån vet nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 Här är ett DFF filter för GTA till zmodeler... det bör funka om du har nån av de senaste versionerna om ZModeler...GTA.zmf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 om du har ZModeler 1.7b (nyaste), så finns filtret med... Du ska inte trycka på "Open" utan "Import". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 17 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 Okej, tack så mycket! Jag har version 1.5.. hoppas att det funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 18 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 Jag har fixat Version 1.7 nu, jag har också gjort en bil som jag ska exportera till dff.. men när jag ska exportera den så står det: "Error importing/exporting file: Can not open the specified file. Possible caused: invalid file attributes or share violation." Vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 det är för att du måste döpa filen (bilen) till tex "bil.dff", alltså, du måste ange vad det är för fil.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 18 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 (redigerad) yes! tack! nu fixade jag det! då är det bara att testa sin nya bil Redigerad 18 april, 2004 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 vassego... vad har du gjort för bil?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 18 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 äch! de gick inge vidare! jag fick inte in den i spelet :'( (de var inge specielt, bara en test) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 (redigerad) Hur såg den ut da? Redigerad 18 april, 2004 av _GTA_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 Jag håller på med en ful jävla Fiat Scudo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts