Ceone Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 Kolla på http://www.subservientchicken.com/ Där är en kyckling . Om du skriver nåt på engelska vad han ska göra så gör han det Jag vet inte hur dom har gjort! Gubben är verklig också! Jag sa till han lägg kudden på hyllan (på engelska) så gjorde han det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 Jag skrev sit down on the floor, så satte han sig i soffan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 Skriv typ angry så börjar han att kasta kuddar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 Jag skrev smoke a cigarette så gjorde han det. Hackar bilden för er med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 (redigerad) Den ville inte ta självmord. Hm.. Get Naked. Redigerad 11 april, 2004 av Scraw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 11 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 Jag skrev sit down on the floor, så satte han sig i soffan det hände för mig med men sen skrev jag : on the floor!!! så satte han sig på golvet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 Jag skrev "bend over" inget "kul" hände! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 Skriv "get naked" eller "take a beer" så kommer det upp en ruta att det som visas inte får visas för alla.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 Var ett tag sen, men om man skriver move the black pillow to the crouch (eller hur fotölj är), så tar han den svarta och slåt den dom fotöljen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 skrev Get Out, då gick han ut från rummet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 skriv die , så trillar han ihop... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 kul kyckling, passande till påsk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 disco michael jackson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 (redigerad) hahaha skriv breakdance Edit: han verkar göra olika danser varje gång fast man skriver samma namn... Redigerad 11 april, 2004 av Mobacko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
0011 Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 hahaha skriv " show me your ass " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 jag skrev "shit on the floor" så gick han fram till skärmen och flog med händerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 Fy helvete va du skrämde skiten ur mig med "Ganska rolig flashfilm om en gubbe " Hahahah, fy fn va rädd ja blev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 skriv "angry" och då kastar han runt kuddarna i soffan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 (redigerad) Häftig Edit: get horny så ställer han sig i soffan hehe Redigerad 12 april, 2004 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 (redigerad) HAHAH skriv rap! HAHA rock va också kul Redigerad 12 april, 2004 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts