aNdReHn Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Hörde att man kan köra cross (dirtbike) i ViceCity...stämmer detta?? å isåfall finns d nån bild på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Fråga ett: Ja. Fråga två: Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aNdReHn Skrivet 5 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 StellHell >> Var finns bilden..???har du nån adress?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Kolla på sidan... Jag är ingens pappa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 säker på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 säker på det? No worry dude, i use condoms... Jag är inte pappa till någon som jag vet ialla fall... Vem vet, kanske har råkat göra nått när jag va full... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 precis... en kompis till mig fick en dag ett samtal från en tjej som var kompis med nån han dratt över och sa att hon var gravid ok, ring mig när ungen är född så hittar vi på ett namn, pusshej sa han då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 precis... en kompis till mig fick en dag ett samtal från en tjej som var kompis med nån han dratt över och sa att hon var gravid ok, ring mig när ungen är född så hittar vi på ett namn, pusshej sa han då Haha, nu... Åter till ämnet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 6 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 Jag tror Corossen heter Sanchez man kunde ha frågat det i en anna topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Twinsen Skrivet 6 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 Kolla http://gamespot.com/gamespot/filters/produ...,561545,00.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts