NiKe-eKiN Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 TV4 har reklam helatiden mitt i filmen så är det nyheter och reklam DET ÄR SÅ JOBBIGT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 Tyvärr är det så med varenda jävla kanal nuförtiden... bara att bita ihop och stå ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 Wow, tack för upplysningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 Fast iof finansieras ju TV4 till över 90% av reklamintäkter... Men du kanske har någon annan lysande ide? *Flyttar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 Tyvärr är det så med varenda jävla kanal nuförtiden... bara att bita ihop och stå ut. du får titta på svt 1 och 2 istället då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 TV4 har reklam helatiden mitt i filmen så är det nyheter och reklam DET ÄR SÅ JOBBIGT http://www.bostream.nu/tricky/tfti.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 http://nedde.com/warmedal/old_news.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 hade tv4 inte haft reklam så hade kanalen kostat pengar som TV4+ typ eller C+ Iförsig är det en smart grej att hålla igång sin ekonomi men det är inte kul för tittarna mitt i en spännande film kommer reklam och nyhete(+vädret och sporten) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 plus reklam mellan nyheterna och vädret Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 tv4:suger...sen hade dom reklam för nå Kanal 5 program...undrar varför dom had det?...det var väll får at dom skulle få använda den nytta 4:a loggab uppe i höger hörn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 tv4:suger...sen hade dom reklam för nå Kanal 5 program...undrar varför dom had det?...det var väll får at dom skulle få använda den nytta 4:a loggab uppe i höger hörn för kanal 3 också. menmen..snart blir det väll som i usa, reklan var tionde minut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 Kolla på canal+, TV1000 eller liknande om du stör dig på reklam då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 På 5an är det ju reklam varje kvart ju :/ sitter man och kollar på CSI kan den första pausen vara 21:14 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 (Z) tv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 5an är värst!! 4an är ju ganska lugn tycker jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 5an är värst!! 4an är ju ganska lugn tycker jag... 5an är ljusår bättre än 4an. 5ans program brukar börja lite innan ibland och 4an är så gott som jämt försenade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 ja dom har till och med reklam i sporten på söndag kvällarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 Jag tycker det skulle va bättre om dom inte avbryter filmer. Vad är det för fel på att köra en långfilm och sedan kompensera det genom att köra en kvart reklam istället? De som inte vill se reklam byter kanal ialafall.. kvittar om det är en kvarts reklam före och efter filmen.. bara man kan se den i ett streck så.. tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 Jag tycker det skulle va bättre om dom inte avbryter filmer. Vad är det för fel på att köra en långfilm och sedan kompensera det genom att köra en kvart reklam istället? De som inte vill se reklam byter kanal ialafall.. kvittar om det är en kvarts reklam före och efter filmen.. bara man kan se den i ett streck så.. tycker jag Det där verkar rejält smart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 Är det bara jag som tycker att pauserna ibland kan vara bra? Jag menar, om man t.ex. druckit upp sin läsk och ätit upp chipsen, vad skulle man då göra om det inte fanns reklampauser? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts