Ceone Skrivet 2 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2004 det skulle vara mycket onödigt typ inga sport topicar. I så fall får ni börja snacka sporter så Hultan tycker det behövs ett sport forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 Jag märker att dem som inte är intresserade av sport, inte vill ha ett sportforum och tvärtom... Jag har bara en sak och säga: Tänk inte bara på er själva! Tror jag inte. Jag älskar att titta på en del sporter, men för den saken skull tycker jag inte att ett sportforum skulle passa in här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 Det är fortfarande ingen sport.. Sporter som du kommer på själv kan du hålla för dig själv med.. Jo, det är visst en sport Visste du att 1% av Seriges befolking hållerpå med det? va? va? va? va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 Jo, det är visst en sport Visste du att 1% av Seriges befolking hållerpå med det? va? va? va? va? Jag tror jag ska börja med en ny sport med.. Den som kan dela ut mest varningar per dag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Jag tror jag ska börja med en ny sport med.. Den som kan dela ut mest varningar per dag.. hehe, ta de lugnt stellan sport forum är nog inget bra va vet jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 hehe, ta de lugnt stellan sport forum är nog inget bra va vet jag? Vadå ta det lugnt? Tycker det är så omoget att fortsätta på en sån fjantig grej.. Det blir ju bara spam av skiten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Det är ju inget behov av ett sportforum då det inte finns särskilt många trådar om det, även om jag gillar sport och lirar fotboll minst 4 ggr i veckan. Dessutom som Funnylin (?) sa så måste det ju finnas något att diskutera i allmänt, annars är det ju ingen vits att ha det forumet. Dessutom tror jag att hultan inte vill ha så många fler forum, möjligtvis då ett teknik forum? För det är ganska många som undrar saker om deras datorer. Vad de ska göra när dator inte startar etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Stell: vad är fjantigt!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Stell: vad är fjantigt!? Detta: Jo, det är visst en sport Visste du att 1% av Seriges befolking hållerpå med det? va? va? va? va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Du kanske inte förstår ironi, om du inte gör det så förstår jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Du kanske inte förstår ironi, om du inte gör det så förstår jag. Jo jag förstår ironin i det men det var inte det minsta kul.. bara omoget.. och då klassar jag det som spam.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 vem är de som spammar nu, eller fjantar sej nu tycker jag det blir on-topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 Jo jag förstår ironin i det men det var inte det minsta kul.. bara omoget.. och då klassar jag det som spam.. Ge honom en varning då om du nu blir så lättirriterad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts