NiKe-eKiN Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 kan du inte göra ett sport forum?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 Allmänt räcker nog. Har inte sett så många sport trådar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 Kommer knappast att hända! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 Vad har sport med GTA att göra? Sök upp ett annat forum som inriktar sig på sport om du vill snacka om sånt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 Vad har sport med GTA att göra? Sök upp ett annat forum som inriktar sig på sport om du vill snacka om sånt... Vad har musik, film och grafik med GTA att göra? Vi kan inte hjälpa att du inte är sportintresserad...! Vissa kanske vill ha ett forum om sport och idrott... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 Räcker väl med att göra nåt som "Den officiella sporttopicen" eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 Mmm.. och sen så kommer nån med en topic om thalänsk underground ligththaiboxing, då kommer nån mod och låser den och säger att det redan finns en... alltid lika kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 ja det är nog bäst att du går till ett annat forum när du vill prata om sport, för här kommer det nog inte något sportforum... tyvärr... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 kan du inte göra ett sport forum?? FInns det nån anledning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 FInns det nån anledning? Kanske samma för att göra ett forum om grafik och musik? Tänk efter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 2 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2004 Men värför inte göra ett forum för terrorister, eller kanske för dom som är mobbade i skolan, eller värför inte ett "röda äpplen som man skär i bitar och har kanel och sötningsmedel på-forum"?.... ...Sport-forum, efter det ska vi ha ett skol-forum, sen ett solglasögonforum, sen ett lego-forum, sen ett dumleforum..osv osv.. Fattar du? Det är ju perfekt "med det vi har"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2004 Fast ett teknikforum skulle inte skada. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 2 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2004 Fast ett teknikforum skulle inte skada. mjoo..teknik är ju alltid intresant... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2004 (redigerad) mjoo..teknik är ju alltid intresant... Alltså om typ datorer, mobiler, moppar, airsoft, etc. Topicar om sånt dyker ju upp ganska ofta. Redigerad 2 maj, 2004 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2004 Alltså om typ datorer, mobiler, moppar, airsoft, etc. Topicar om sånt dyker ju upp ganska ofta. LOL. Snart blir du ju inget över i allmänt forumet isf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2004 LOL. Snart blir du ju inget över i allmänt forumet isf. Blir jag inte? Det finns ju mycket mer att snacka om än det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 2 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2004 Jag märker att dem som inte är intresserade av sport, inte vill ha ett sportforum och tvärtom... Jag har bara en sak och säga: Tänk inte bara på er själva! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2004 Jag tror hultan fixa musik,film,grafik forumet för att det delvis har med datorer att göra.. Alla dom sakerna finns på nätet.. Men jag har då aldrig sett någon sport som man använder datorn.. Och då räknas inte "kast med liten floppy".. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 2 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2004 (redigerad) Linux-forum! edit: stell: jag ska filma då jag kastar en floppydrive, då får ni se på datorsport, ska också kansta en hdd. Redigerad 2 maj, 2004 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2004 Linux-forum! edit: stell: jag ska filma då jag kastar en floppydrive, då får ni se på datorsport, ska också kansta en hdd. Det är fortfarande ingen sport.. Sporter som du kommer på själv kan du hålla för dig själv med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts