Mikolan Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 (redigerad) Den efterlängtade omröstningen Ifall det gick skulle jag göra så man inte fick rösta på sig själv, men aja, kan inte göra nåt åt det :/ Så välj din favorit och rösta på Kan man inte ändra i pollen? :/ aja, Här är dem 2 bilderna som saknar från HemuleN's bil. [ 1 2 ] TÄVLINGEN AVSLUTAD Vinnare är Topp3 med sin eclipse , Grattis! http://sephirothsfollowers.com/forums/images/smilies/bdaybiggrin.gif Redigerad 19 april, 2004 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 VOTE Topp3's Eclipse den var väldigt snygg! Fasst inte lika snygg som min! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 (redigerad) Man får inte rösta på sin egen va? Aja, röstade på Mr. M. Redigerad 11 april, 2004 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 kunde inte bestämma mig null vote Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 mr.m!!!!!!!!!!!!4-ever!!!!!!!!!! eclipse tattare eclipse tattare!( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 mr.m!!!!!!!!!!!!4-ever!!!!!!!!!! eclipse tattare eclipse tattare!( ) Du vet ju inte äns vad tattare betyder. Men on topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 jo det gör jag. vill inte va taskig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 Game-X Var grymmt snyggast om man bortser från vinylen och fönster-färgen, därför röstade jag på Topp3's eclipse ( helt logiskt va? ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 (redigerad) Vote:Topp3 Man e ju lite rädd vad han kan göra åt mig på nollans om man inte röstar på mig! ( ) Nej men jag tycker att hans var snyggast! Redigerad 12 april, 2004 av x0rZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 Vote:Topp3 Man e ju lite rädd vad han kan göra åt mig på nollans om man inte röstar på mig! ( ) Nej men jag tycker att han var snyggast! No homo!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 VAAA?? har jag tävlat med DEN?? shit, jag skulle ha tävlat med min nye Skyline istället... ähh strunt samma... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 (redigerad) Vote: BigBear Redigerad 14 april, 2004 av SuXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 Inte för att nån ska tycka synd om mig, men jag känner mig lite mobbad när alla fått minst en röst på sin bil, utom jag :'( ! Ajja huvudsaken är att man själv tycker den är snygg (eller så har ni jävligt dålig smak ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 Inte för att nån ska tycka synd om mig, men jag känner mig lite mobbad när alla fått minst en röst på sin bil, utom jag :'( ! Ajja huvudsaken är att man själv tycker den är snygg (eller så har ni jävligt dålig smak ). jag röstade på din bil! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 Hur länge håller omröstningen på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 14 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 Hur länge håller omröstningen på? Säg, till på fredag?, vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 Ta Söndag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 Topp3s eclipsse! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 Inte för att nån ska tycka synd om mig, men jag känner mig lite mobbad när alla fått minst en röst på sin bil, utom jag :'( ! Ajja huvudsaken är att man själv tycker den är snygg (eller så har ni jävligt dålig smak ). jag tycker din var coolast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 TOPP 3!!! TOPP 3!!! ;) TOPP 3!!! (:!!! (:!!! (:!!! han borde byta nick till Topp 1! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts