danil89 Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 (redigerad) Du kan inte rösta på någon civilisation från The Conquerors eller någon påhittad civilisation. PS: säg till om jag har glömt någon civilisation. Redigerad 11 april, 2004 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 Vote: Null Vote. Spelar inte det... BTW, heter det inte Age of Empiers? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 Vote: Null Vote. Spelar inte det... BTW, heter det inte Age of Empiers? Expansionen heter väl Age Of Kings. Sen så null vote tycker alla är likadana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 Expansionen heter väl Age Of Kings. Sen så null vote tycker alla är likadana Ja, just det ja... Har alla spelen i serien, men ändå vet jag inte vad dom heter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 (redigerad) age of empires II:the age of kings expansion: age of empires II:the conquerors Redigerad 11 april, 2004 av dibel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 det blir väl saracens då. när jag speladedet ofta nä jag var mindre körde jag alltid meed dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 teutons för de gubbarna i slottet är rätt coola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 När jag spelade så var celts mina favoriter. Wood Raiders är så grymma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts