AE_Dave Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 Nån som vet var jag kan tanka ner opengl? Hittar den inte när jag letar på google, hittar bara massa japanska sidor som jag inte fattar ett dugg av.... :'( Ifall ni vet kan ni väl skriva här? Behöver det så fort som möjligt... /tack på förhand/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 Ingår väl i DirectX? Ska du utveckla spel med det är det väl DirectX 9 SDK du ska ha. Ska du bara spela är det bara vanliga DirectX? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 (redigerad) R2D2: Nej, DX utvecklas av m$, det gör inte opeGL, eller? OnT: kolla i denna topic, var uppe för en vecak sedan http://www.gtasajten.com/forum/index.php?a...ndpost&p=191951 Redigerad 11 april, 2004 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 ...det gör inte opeGL, eller? Självklart inte OpenGL är till och med opensource har jag för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 kanske han behöver det för att spela ett spel eller något? Isåfall är det bara att uppdatera drivrutinerna till grafikkortet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 Självklart inte OpenGL är till och med opensource har jag för mig... För att när man skriver dxdiag i kör så kommer det upp Direct3D drivers version blabla och OpenGL drivers blabla. Sen måste ju grafikkortet stödja OpenGL också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 Så då är Intel och AMD också utvecklade av m$? För det kommer upp då jag vaäljer den här dator > egenskaper. Jag editerade dit ",eller?" grejen efter jag hade sökt på opengl, och gå kom jag till en m$sida.. då blir man ju lite "wtf?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts