kariya Skrivet 10 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 (redigerad) jag har ingen aning om de finns en sån här topic men jag hittar iaf ingen så här topic iaf är frågan: vad är den längsta wheelie tiden för dig? jag återkommer med mitt svar man får använda vilket fordon som helst. jag vill helst ha ett screen Redigerad 10 april, 2004 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 10 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 Uppvärming... Satsade på 1000 sek, men det gick inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 10 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 Uppvärming... Satsade på 1000 sek, men det gick inte... Hur i h........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 10 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 Det handlar ju bara om uthållighet! Det går ju att köra så länge på bakhjulet som man orkar..och som vanligt så är det inte alls svårt att göra en perfelt fuskbild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 10 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 (redigerad) Det handlar ju bara om uthållighet! Det går ju att köra så länge på bakhjulet som man orkar..och som vanligt så är det inte alls svårt att göra en perfelt fuskbild. Håller med till 100%!! man måste ha en bra väg framför sej som inte är massor av bilar i vägen och sånt. Redigerad 13 april, 2004 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 10 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 Vad gojjar du om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 jo, visst finns det dom som har kommit över 1000 ekunder. Inte jag iaf Ska kanske testa sen hur länge jag orkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 11 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 Vad gojjar du om? jag gojjar om de där uppe de är nog lika bra att slänga topicen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 ja har klarat över tusen sek.... skit lätt men drygt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 och jag som var så glad över att ha klarat 83 sekunder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 jag har aldrig försökt på riktigt, men mina wheelisar ligger väl på 15, max. Men då är det ju bara på trafikerade vägar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 mina ligger på 5 sekunder... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 Min ligger på 7 sekunder... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 okej jag har kört längre på framhjulet tillochmed ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin Skrivet 13 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 Som ni ser på bilden så är det en Ducati, lär ju vara lite handlingfiffel då kanske... Men, det går o köra hur långt som helst på bakan, lättast är crossen, tvåa kommer skoterna... Men SÅÅ tråkigt har jag inte nu för tiden så nått rekord från mig får nin nog inte se... Hmm, fan, ingen har slått stoppien hittils på 9 sekunder med PCJn, surt, vill ju ha lite utmaning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_alick_ Skrivet 13 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 Jag har stegrat i 466 sek och stoppie i 30 sekunder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 13 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 klarar typ bara 7 sek... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 13 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 klarar typ bara 7 sek... Klarat att åka på bakhjulet i drygt 5 sekunder, med Sanchez på Stranden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts