Misterwhoopee Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Nu när så många har tillkommit till forumet så postas det ju mer...Tycker därför att gränsen för "hot topic" kanske borde höjas till 20...Och så tycker jag man ska kunna se 200 medlemmar i taget i medlemslistan...de e jobbig att bläddra....mina fingrar har talat.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Yes sir! Ska ske! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Och vardagssnack borde vara klistrad....eller finns det bara sånt där important topics på sånna här forum?..jaja det gör ingenting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 5 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Yes sir! Ska ske! Tack för det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Och vardagssnack borde vara klistrad....eller finns det bara sånt där important topics på sånna här forum?..jaja det gör ingenting Hehe, vi hänger allt för mycket på PCgamers forum... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Hehe, vi hänger allt för mycket på PCgamers forum... Yup...ska slåss för det i min signatur!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Yup...ska slåss för det i min signatur!!! Slåss för vad?? Att Vardagssnack ska vara "klistrad"?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Slåss för vad?? Att Vardagssnack ska vara "klistrad"?? Yup...varför skriver jag yup hela tiden?...Japp.....nu är den i min signatur!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 5 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 hmm...vilken signatur... P.s... från och med har jag en fyrsiffrig post count.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 hmm...vilken signatur... P.s... från och med har jag en fyrsiffrig post count.... Min signatur!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 5 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Min signatur!!! Det var en fråga om betoning....skulle ha skrivit ! efter..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Det var en fråga om betoning....skulle ha skrivit ! efter..... Aja...nu har jag bytt avatar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 Aja...nu har jag bytt avatar Har du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 6 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 (redigerad) Mina förslag togs aldrig i bruk! Buuuhh!! Redigerad 6 november, 2002 av Misterwhoopee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 6 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 Mina förslag togs aldrig i bruk! Buuuhh!! Jo, men jag sa inte när Jag fixar till det samtidigt som forumet uppdateras senare ikväll, läs mer på "Forumändringar" snart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 6 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 Jaså jaha.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 6 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 Har du? Oops igår var jag lite trött!..Jag menade signatur!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 Oops igår var jag lite trött!..Jag menade signatur!!! Ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 24 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2003 Nu har det blivit sådär igen att nästan varje topic blir hot topic, kanske dags att höja igen till 25 eller 30 posts som gräns? Tycker också att i medlemslistan ska man kunna ha fler än 200 medlemar uppe samtidigt, det har ju blivit mycket mer folk här nu! Nå, det var allt jag hade att säga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 24 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2003 Jo sant, för ganska många topicar blir hot nuförtiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts