mr black Skrivet 10 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 jag undrar om man fuskar försviner ett gömt paket då eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 10 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 Ett gömt paket försvinner inte då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 10 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 Varför skulle det göra det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Varför skulle det göra det? Endel säger ju att man inte kan få 100% om man fuskar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Endel säger ju att man inte kan få 100% om man fuskar... Ja, men dom borde vid det här laget vara medvetna om att det inte är så Plus att även om det vore så, att man inte kunde få 100% om man använt fusk, varför skulle ett hidden package försvinna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 För mig försvan det ett packet Men jag fuskade inte. Det blev någon konstig bugg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts