Gonarch Skrivet 10 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 (redigerad) Jag har nyss installerat zmodeler... Skulle vara tacksam om någon kunde hjälpa mig, jag skulle vilja veta hur man gör t.ex en bil... ::"> Redigerad 10 april, 2004 av Gonarch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 10 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 Gör som jag, vänta till guiden blir färdig här på forumet. Jag har väntat och bett om hjälp sen i julas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 10 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 Eller så försöker du lära dig själv. Självläran är den bästa läran. Men man måste ha tålamod. Moderlera är inte lätt och tar tid att lära sej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 10 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 bra idé nu kan jag iallafall modelera de olika sidorna på bilen men hur f*n gör man så att det ser ut som en bil? Liksom framsidan, taket, baksidan och sidorna sitter inte ihop med varandra... Kan någon hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axel Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 visst, testa att göra ENA sidan, tä Modify/Move, välj åt vilket håll (vilken axel ex Y) du vill dra ut hela sidan/enstaka punkter. se'n tar du och sätter aööa punkter så att dom stämmer godtyckligt med alla skisser (front, left, top osv) ex: rita upp en sidan, tag modify/move, välj X-axel, och dra å slit i nån punkt tills dess att den stämmer med vyn front/back och/eller top/bottom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 Självlärd är det bästa sättet.. Guider kan fara åt h*lvete.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts