Jump to content

Lättare på PS2 samt Xbox??

seal
 Share

Recommended Posts

Är det inte lättare att spela GTA på PS2 samt Xbox än på PC, då tänker jag på ex. siktet som man trycker på en knapp och Thommy siktar själp på en utav gubarna man ser!!!

Och en fråga til ag. GTA SA, kommer det ut samtidigt till Xbox som till PS2??

Eller när kommer det ut till XBox??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är just därför PS2 och XBOX är så värdelöst. Jag måste säga att det är jättedåligt! Uselt! Man måste ju ha det på PC. Jag fattar inte hur man kan sitta och spela ett sånt spel med en handkontroll. Handkontrollerna kommer nog att gå ut i en snar framtid. Hoppas jag. Men till en del spel är ju handkontrollen bra. Vissa PC-spel brukar jag koppla in en enkel handkontroll till. Men det var oftare förr...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är just därför PS2 och XBOX är så värdelöst. Jag måste säga att det är jättedåligt! Uselt! Man måste ju ha det på PC. Jag fattar  inte hur man kan sitta och spela ett sånt spel med en handkontroll. Handkontrollerna kommer nog att gå ut i en snar framtid. Hoppas jag. Men till en del spel är ju handkontrollen bra. Vissa PC-spel brukar jag koppla in en enkel handkontroll till. Men det var oftare förr...

jag tycker att handkontrollen e bra ;) Jag kör Counter-strike på xbox (första person shooter) och nu går det jätte bra att spela med de. :lol: Asså det är lättare än vad man tror...

Redigerad av Fighter-2004
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ja.... men då måste man ju sikta också!! det är ju inte kul att bara trycka på en knapp och skjuta.. man vill ju sikta lite också..! :lol:

Vadå?? Är det en knapp som skjuter och siktar själv samtidigt??

Det är väl en knapp för att sikta och en för att skjuta???

Eller har jag fel nu? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vadå?? Är det en knapp som skjuter och siktar själv samtidigt??

Det är väl en knapp för att sikta och en för att skjuta???

Eller har jag fel nu? ;)

Man trycker typ på L1 så får man ett rött sikte runt närmaste person och sen så är det bara att skjuta så träffar man varje skott. Det går ju inte så problemfritt om man måste sikta manuellt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På ps2 och xbox har man ju autoaim, vad kan vara lättare? Bara trycka på en knapp och spruta kulor. Dock finns det bara autoaim på vissa vapen.

till exempel ,svårare att klara av shooting range i ps2 . Man måste vara mer exakt och det går lite drygare. ;)

sen så kan man ju köpa till mus också. :lol:

Redigerad av Peskele
Länk till kommentar
Dela på andra sidor