seal Skrivet 10 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 Är det inte lättare att spela GTA på PS2 samt Xbox än på PC, då tänker jag på ex. siktet som man trycker på en knapp och Thommy siktar själp på en utav gubarna man ser!!! Och en fråga til ag. GTA SA, kommer det ut samtidigt till Xbox som till PS2?? Eller när kommer det ut till XBox?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 10 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 PC borde vara lättare föratt man får använda mus . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 (redigerad) PC borde vara lättare föratt man får använda mus . På ps2 och xbox har man ju autoaim, vad kan vara lättare? Bara trycka på en knapp och spruta kulor. Dock finns det bara autoaim på vissa vapen. Redigerad 10 april, 2004 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 10 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 Det är just därför PS2 och XBOX är så värdelöst. Jag måste säga att det är jättedåligt! Uselt! Man måste ju ha det på PC. Jag fattar inte hur man kan sitta och spela ett sånt spel med en handkontroll. Handkontrollerna kommer nog att gå ut i en snar framtid. Hoppas jag. Men till en del spel är ju handkontrollen bra. Vissa PC-spel brukar jag koppla in en enkel handkontroll till. Men det var oftare förr... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 10 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 har man vant sig med att spela på ps2 tycker man de är lättare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 10 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 På ps2 och xbox har man ju autoaim, vad kan vara lättare? Bara trycka på en knapp och spruta kulor. Dock finns det bara autoaim på vissa vapen. Detär ju bra att man håller in musknappen så sprutar det ju kulor då med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 10 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 Men när kommer det ut till XBox?? Samtidigt som till Ps2??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 (redigerad) Det är just därför PS2 och XBOX är så värdelöst. Jag måste säga att det är jättedåligt! Uselt! Man måste ju ha det på PC. Jag fattar inte hur man kan sitta och spela ett sånt spel med en handkontroll. Handkontrollerna kommer nog att gå ut i en snar framtid. Hoppas jag. Men till en del spel är ju handkontrollen bra. Vissa PC-spel brukar jag koppla in en enkel handkontroll till. Men det var oftare förr... jag tycker att handkontrollen e bra Jag kör Counter-strike på xbox (första person shooter) och nu går det jätte bra att spela med de. Asså det är lättare än vad man tror... Redigerad 10 april, 2004 av Fighter-2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 10 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 Jaa...Goldeneye och Perfect Dark (N64) går ju jättebra att spela (mina favoritspel). Men inget är lika bra som en mus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 Detär ju bra att man håller in musknappen så sprutar det ju kulor då med ja.... men då måste man ju sikta också!! det är ju inte kul att bara trycka på en knapp och skjuta.. man vill ju sikta lite också..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 10 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 Men när kommer det ut till XBox?? Samtidigt som till Ps2??? det tror inte jag..för gta3/gta vc. kom ju ut till x-box för bara nån månad sen...så det kan nog dröja intena Sa komemr till X-box Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 10 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 ja.... men då måste man ju sikta också!! det är ju inte kul att bara trycka på en knapp och skjuta.. man vill ju sikta lite också..! Vadå?? Är det en knapp som skjuter och siktar själv samtidigt?? Det är väl en knapp för att sikta och en för att skjuta??? Eller har jag fel nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 Vadå?? Är det en knapp som skjuter och siktar själv samtidigt?? Det är väl en knapp för att sikta och en för att skjuta??? Eller har jag fel nu? Man trycker typ på L1 så får man ett rött sikte runt närmaste person och sen så är det bara att skjuta så träffar man varje skott. Det går ju inte så problemfritt om man måste sikta manuellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 10 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 Man trycker typ på L1 så får man ett rött sikte runt närmaste person och sen så är det bara att skjuta så träffar man varje skott. Det går ju inte så problemfritt om man måste sikta manuellt. jag märkte det på en kompis xbox :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 10 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 Mycket lättare att spela på PS2 tycker jag Har bara gta3 på PC (har det på PS2 också) men det är jättesvårt att styra bilarna där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 10 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 (redigerad) På ps2 och xbox har man ju autoaim, vad kan vara lättare? Bara trycka på en knapp och spruta kulor. Dock finns det bara autoaim på vissa vapen. till exempel ,svårare att klara av shooting range i ps2 . Man måste vara mer exakt och det går lite drygare. sen så kan man ju köpa till mus också. Redigerad 10 april, 2004 av Peskele Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 till exempel ,svårare att klara av shooting range i ps2 . Man måste vara mer exakt och det går lite drygare. sen så kan man ju köpa till mus också. Det är bar vissa PS2 spel som stöder PS2 mus . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 Tycker även att det skulle bli lite krånglit om man inte skulle haft auto aim på ps2 om det ä'r som vice city . Man måste pricka in rätt så bra lättare att flytta en mus åt olika håll i stället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Nitty Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 Sluta dissa handkontrollen. Hur kul kan det vara att köra ett Beat em' up med tangentbord? Och så tycker jag det är betydligt lättare att köra bil på GTA med handkontroll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 (redigerad) på mafia (ps2) är det ju så att man måste sikta själv som det är på gta:vc (PC). och det är as-svårt... så det är nog bättre med handkontroll (autoaim) till ps2 o xbox och mus till PC. Redigerad 23 april, 2004 av dibel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts