mr black Skrivet 10 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 vilka bilar och flygplan vill du a med i san anderas jag själv vill a med jaktplan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 en humve med en kulsprutta på taket . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 10 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 gokart med en motor som går snabbare än dom flesta bilarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 10 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 alla bilar från gta 3 och gta vc, en polismotorcykel och en millitär jeep Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 10 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 en mer realistisk pansar vagn som inte klarar av allting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 10 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 en mer realistisk pansar vagn som inte klarar av allting jo, och att man kan köra över bilar med den och dom inte sprängs så fort man petar på dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 hehe.... skulle va ballt med 2f2f bilar som har lustgas, turbo, intercooler m.m eller en pansarvagn/bil med stalnorgel på taket (för dom som spelat Bf:SWOWWII är det pansarvagnen som har nån slags avfyrningsramp på taket. även kallad Callope) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 hehe.... skulle va ballt med 2f2f bilar som har lustgas, turbo, intercooler m.m eller en pansarvagn/bil med stalnorgel på taket (för dom som spelat Bf:SWOWWII är det pansarvagnen som har nån slags avfyrningsramp på taket. även kallad Callope) i GTA 1 så finns det en bil som har en raket på flaket , menar du en sån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 (redigerad) vill ha en Volvo 740 Limousine och en Buick Skylark Convertible -71 om någon undrar så e det för att jag har dom bilarna i verkligheten.. Redigerad 9 maj, 2004 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 i GTA 1 så finns det en bil som har en raket på flaket , menar du en sån? nej. jag menar att man kan ha en pansarvagn med "stalnorgel/callope" eller en bonusbil med små minikanoner (som då liknar stalnorgel) på taket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 fan va skönt de skulle va med en formel1bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 Ferrari Enzo och Ferrari F50 skulle vara härligt fast dom inte fanns :'( då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 jag hade tänkt förut att man kunde bygga en egen bil. välja motor,färg,däck allting! och bilen står alltid parkerad brevid sin villa (som den stora villan i VC (lance bil som stog där)) sen om den går sönder så kan man åka tillbaka och hämta en ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dog Skrivet 10 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2004 fan va skönt de skulle va med en formel1bil Håller med till 100%!!! att få skräddarsy sin egen bil är också en bra idé. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LeiF Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 eeh, en sparkcykel vore nice! OT: Fan va länge sen det var sen jag va här, tja alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 jag hade tänkt förut att man kunde bygga en egen bil. välja motor,färg,däck allting! och bilen står alltid parkerad brevid sin villa (som den stora villan i VC (lance bil som stog där)) sen om den går sönder så kan man åka tillbaka och hämta en ny. Det hade varit toppen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts