Arman Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 http://www.tnzsajten.com/attv/attvloggacinem.PNG http://www.kanal5.se/upload/Programsidor/C-sajter/mel_miamivice_04.jpg Miami-detektiverna Sonny Crockett och Ricardo Tubbs bekämpar grymma droghandlare och andra grova brottslingar i Florida, utan att ens skrynkla sina flashiga märkeskläder. Lyxbilar, lättklädda damer, rockmusik och en alligator vid namn Elvis gjorde serien till en av 80-talets största. Se Miami Vice imorgon klockan 20.00 på ATTV. OBS: För att kolla på kanalen behöver du Winamp 2x eller senare. Du kan antingen använda Winamp för att se kanalen eller gå in på vår hemsida, attv.tk och klicka på Online TV. Frågor kontaka oss på info@arman-tech.tk ATTV TeamCrew: Arman, Don_Salvatore87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 hum , vet inte ens vaddetär för film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 E de gratis?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 hum , vet inte ens vaddetär för film Det är en tv-serie... Jo det är gratis har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 9 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 Självklart är det gratis! Det är ju ATTV...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 Kommer det funka bra då? med tankde på hur dåligt testet gick.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 (redigerad) Frågade ds87 lite, avsnittet som sänds imorgon är från säsong 5... vore det inte bättre att köra alla från Brothers Keepers och framåt? EDIT: Jaha, såg den här topicen... men jag tycker fortfarande som jag tycker, mohaha. Redigerad 9 april, 2004 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 10 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 Jo visst, men alla dom har jag på vhs och då är det svårt att sända dem, men kanske i framtiden... Iaf så visar ju Kanal5 alla avsnitt från säsong 1-3 + att ni kan köpa flera avsnitt på VHS och DVD Men avsnitt från säsong 4-5 visas inte på tv och är relativt svåra att få tag på, så dom ska vi visa istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts