Jump to content

Låser sig

seal
 Share

Recommended Posts

Eftersom att jag nu har ett nytt problem med VC så postar jag en nytt inlägg..

Jag har då sparat så Vercettis Estate (staving??) och när jag då ska över till den andra ön så låser sig spelet! Har provat med helikopter, MC, bil....

Jag har också installerat om spelet men det låser sig ändå...

Någon som vet vad felet kan vara?

Redigerad av seal
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ingen som vet vad det kan vara :'(

Jag kan ju inte spela GTa VC mer och om jag måste göra om allt så kommer jag att sluta att spela, jag bara inte orkar göra alla uppdrag om igen, orkar inte leta efter alla 60 HP som jag hittat....

Snälla, någon som haft samma problem, självklart så är spelet köpt...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har du någon annan sparning som funkar då?

Jag har två sparningar som är på nästan samma ställe, båda är sparade vid Vercettis Estate då och ingen funkar! Jag kan då åka till den första ön utan problem, jag provade att spara vid Hotellet och sedan vid Vercettis Estate, när jag då åkte så kom jag lite längre innan det låste sig...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Avinstallera VC och installera sedan om OS och installera sedan VC igen. Om du inte hittar någon annan lösning.

njaa, vet inte...

Finns det någon annan som har kommit ugnefär lika långt som mig (klarat Copland, Glassfabriken, Sunshine Autos) som kan skicka sin sparfil så att jag kan testa att köra på den?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Korrupt??? ;) vad betyder det??

Okej, kan någon ladda upp en save-game här då den har kommit lika långt?

:lol:

Men trasig.. Men ladda hem ett 100%-savegame från savegames.net först och testa om spelet fungerar som det ska med ett nytt save..SEDAN kan du försöka fixa ett ungefär likadant save som du hade tidigare...eller så startar du spelet från början.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men trasig.. Men ladda hem ett 100%-savegame från savegames.net först och testa om spelet fungerar som det ska med ett nytt save..SEDAN kan du försöka fixa ett ungefär likadant save som du hade tidigare...eller så startar du spelet från början.

Jag provade ett nytt spel och det funkade, och eftersom jag inte vill göra om allt så hittade jag en sparfil på den där sidan som var ugnefär lika långt som jag, sitter och spelar nu :rolleyes:

tusen tack ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor