sebben7 Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 hejsan håller på med uppdraget när amn ska rädda lance från junkyardenmen tycker att det är jättesvårt. så hur klara man detta uppdrag enklast? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 Skjut ner alla med valfritt vapen och ta sedan sopbilen när du hämtat Lance. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 Om det är uppdraget jag tänker på så tog jag Sentinel och klarade uppdraget med det tog fyra försök också Hur går det föressten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jowi Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 Du bränner in med en pcj dödar alla på vägen, tar lance, hoppar upp på pcjn igen och kör iväg, åker ut en liten bit på "vägen" ut från junkyarden, väntar tills du ser bilarna komma mot dig, då svänger du in höger i gränden och bränner iväg dit du ska... Skitlätt och kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 10 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 Mmm..nu ska jag berätta hur det gick till när jag klarade det uppdraget. Det var i slutet av Maj, kanske i början av Juni är 2003 när VC var ganska nytt till PC. Jag hade som vanligt på mig massor med vapen så jag tog en bil, kommer inte i¨håg vilken och körde till soptippen och sköt ner gubbarna vid ingången. Sedan gick jag in och mejade ner resten av Diaz gubbar med ett par magasin. Så gick jag in till Lance och tog loss honom från den elaka stolen. Jag gick ut ur hangaret eller vad jag nu ska kalla det och fick syn på en Seintel och hoppade in i den och Lance följde efter. Sedan var det bara att köra honom till sjukhuset i downtown. ENKELT!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 10 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 Ta en helikopter, landa den i det nordvästraste hörnet, ta en uzi och skjut ner de allra nödvändigaste, snacka med Lance, skjut lite till på dem som kommer i vägen, gå in i helikoptern och flyg lugnt och säkert till sjukhuset. Klart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 10 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 Tänk vad man blir låst vid bilarna och motorcyklarna ibland alltså! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 (redigerad) När jag skulle fly i sopbilen så råkade jag skjuta sönder däcken så det blev ett helvete när alla de där bilarna jagade en på väg mot sjukhuset, Lance blev överkörd när han gick ut ur den brinnande sopbilen... Redigerad 12 april, 2004 av Gonarch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 Visst tänker man ibland inte på helikoptrar, men själv åker jag så mycket helikopter så att det nästan blir tråkigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 Hur får man tag på en helikopter när man inte ens äger Diaz mansion? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 äg Human condo(ligger i downtown)/få 80 hp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 Använd inte helikopter i det uppdraget, då missar du allt det roliga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 Använd inte helikopter i det uppdraget, då missar du allt det roliga... men jag tog en pansarvagn från militär basen på en annan sparning tog jag helikopter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 Sea sparrown man får efter 80 hp suger verkligen. Apachen har också minigun, dessutom missiler. Däremot kan man inte landa på vatten, men vad f*n ska man göra det för, när man ändå inte kan gå ur sea sparrow:en utan att drunkna? Man dör dessutom lite health om man landar för hårt.... värdelös chopper! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 13 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 Sea sparrown man får efter 80 hp suger verkligen. Apachen har också minigun, dessutom missiler. Däremot kan man inte landa på vatten, men vad f*n ska man göra det för, när man ändå inte kan gå ur sea sparrow:en utan att drunkna? Man dör dessutom lite health om man landar för hårt.... värdelös chopper! Håller med, fast helikoptern kan inte drukna om man kommer för nära vattnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 Håller med, fast helikoptern kan inte drukna om man kommer för nära vattnet jo, men man ska väl inte behöva åka med en soppig helikopter för att eliminera de pyttelilla helikopterdrunkningsrisken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 men jag tog en pansarvagn från militär basen på en annan sparning tog jag helikopter hur hann du det igentligen??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 hur hann du det igentligen??? Pansarvagnen? jag åkte till militär basen med 90 HP's...tog pansarvagnen, åkte till malabu club, tog uppdraget, och åkte till skroten...alltså tog pansarvagnen innan jag tog uppdraget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 (redigerad) tänkte väll Redigerad 14 april, 2004 av adde_as Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts