Jump to content

hu räddare man lance lättast från junkyarden??

sebben7
 Share

Recommended Posts

Du bränner in med en pcj dödar alla på vägen, tar lance, hoppar upp på pcjn igen och kör iväg, åker ut en liten bit på "vägen" ut från junkyarden, väntar tills du ser bilarna komma mot dig, då svänger du in höger i gränden och bränner iväg dit du ska... Skitlätt och kul. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mmm..nu ska jag berätta hur det gick till när jag klarade det uppdraget. Det var i slutet av Maj, kanske i början av Juni är 2003 när VC var ganska nytt till PC.

Jag hade som vanligt på mig massor med vapen så jag tog en bil, kommer inte i¨håg vilken och körde till soptippen och sköt ner gubbarna vid ingången. Sedan gick jag in och mejade ner resten av Diaz gubbar med ett par magasin. Så gick jag in till Lance och tog loss honom från den elaka stolen. Jag gick ut ur hangaret eller vad jag nu ska kalla det och fick syn på en Seintel och hoppade in i den och Lance följde efter. Sedan var det bara att köra honom till sjukhuset i downtown. ENKELT!! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sea sparrown man får efter 80 hp suger verkligen. Apachen har också minigun, dessutom missiler. Däremot kan man inte landa på vatten, men vad f*n ska man göra det för, när man ändå inte kan gå ur sea sparrow:en utan att drunkna? Man dör dessutom lite health om man landar för hårt.... värdelös chopper! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sea sparrown man får efter 80 hp suger verkligen. Apachen har också minigun, dessutom missiler. Däremot kan man inte landa på vatten, men vad f*n ska man göra det för, när man ändå inte kan gå ur sea sparrow:en utan att drunkna? Man dör dessutom lite health om man landar för hårt.... värdelös chopper! :lol:

Håller med, fast helikoptern kan inte drukna om man kommer för nära vattnet :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor