seal Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 Jag har klarat första listan på Sunshine Autos och så ploppade det fram ett dollarmärke där man hämtar företagets inkomster... Men det är märket har börjat hoppa på senaste tid, det hoppas bara hos Sunshine Autos inte vid glassföretaget och Vercettis Estate... Någon som vet vad felet kan vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 Du kanske har installerat en mod som gjort att blivit så? Lägg upp ett screen eller en film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 9 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 Du kanske har installerat en mod som gjort att blivit så? Lägg upp ett screen eller en film. Jag har itne modat eller så, och det är lite svårt att lägga upp en screen då det inte kommer att synas att den "hoppar"... Hur spelar man in filmer på GTa menar du?? Program?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 9 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 (redigerad) Jag satte igång VC för att jag skulle se om det hoppade igen men då låste det sig hela tiden, jag åkte till ett ställe och på just samma ställe låste det sig, vad ska jag göra då??? Installera om?? :'( Jag behöver väl inte göra om allt om jag sparar mins save-filer va? EDIT: JUst där stannar det hela tiden, vilket fordon jag än tar :S Redigerad 9 april, 2004 av seal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 Lite meningslöst att lägga ut en bild när spelet har stannat...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 (redigerad) Installera om VC, och dina sparfiler sparas automatiskt i GTA : Vice City User Files, som ligger i en annan mapp, så du kan installa om men endå fortsätta där du var sist Redigerad 9 april, 2004 av Hoggert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 9 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 Jag skulle visa VAR spelet stannade hela tiden... Men nu har jag installerat om men det hjälpte ju inte :'( Vad kan jag mer göra åt saken då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 10 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 Det kan vara Save-filen som är defekt. Om den är det så finns det nog ingenting du kan göra för att behålla det som du spelat tidigare. Sorry. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts