Gonarch Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 (redigerad) Något är fel med gta3, ta en titt på bilden så kanske ni förstår vad jag menar... Kan någon hjälpa mig plz??!? problemet är löst... Redigerad 9 april, 2004 av Gonarch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 Hur löste du det?? Min kompis har samma problem :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 ladda ner xp-patchen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 ladda ner xp-patchen.. Aha, får väl säga det, men jag behövde visst inte ladda ner den när jag hade GTA3, då har jag ju en nyare datorn, det verkar ha betydelse? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 9 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 Hur löste du det?? Min kompis har samma problem :S Jag laddade ner den där 1.1 patchen men det funkade ändå inte, då kom jag på att jag hade directx8.1 så jag laddade ner 9.0b och då funkade det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 Jag laddade ner den där 1.1 patchen men det funkade ändå inte, då kom jag på att jag hade directx8.1 så jag laddade ner 9.0b och då funkade det... Aha, får väl säga att han ska ha Direct X. 9.0 då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 Det räcker med xp-patchen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 9 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 Det räcker med xp-patchen. inte för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 10 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 Bara en fråga...den där buggen finns väl inte i XP Pro?? Det gäller väl bara Home? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
creeper Skrivet 10 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 jag vet hur man gör?ok. Så här, du måste ladda ner en patch eller service pack 1 på www.microsoft.se eller drivrutiner till ditt grafik kort . Har haft smma problem. Ta service pack 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts