Haggard Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 Tjenis, vet någon här nåt om Svenska MAD? Eller har några bilder eller texter att dela med sig, eller helt enkelt vill medverka med en krönika på den kommande Svenska MAD sidan? robbism_comics@hotmail.com! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 Jag har en bok som heter MADS VÄRTA TAVLOR .. den är kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knasn00b Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 jag har 4 stycken ganska gamla mad böcker hemma! Det är : MAD spanar på deckarna från 1980, det låter om MAD från 1980,MAD ger dig bekymmer från 1980, och MAD släpper loss X & Y från 1965 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 Jag prenumererade på Svenska MAD, men tidningen lades ju ner. Sen fick man Ernie istället för de nummer av MAD man inte fick. Efteråt släpptes det väl nån Svensk MAD till, för att se om folk ville köpa den för att rädda den men den sålde inte så bra som hade behövts.. Om jag har allt rätt för mig. Synd och skam.. MAD är lätt den bästa serietidningen man kan få tag på, om man är vulgär nog att förstå deras humor =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts