SuXx Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 Nästan säker på att det kommer bli så här: AMD Atlon64 FX-53 2 gb RAM 10 gb hdd-utrymme NVIDIA GeForce 6800Ultra 512mb, ATI X880 XT 512mb. Låter helt troligt tycker jag. Trodde ju på det tills jag såg "10 GB hdd-utrymme" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nark Buddy Skrivet 19 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2004 Curly is the man... Klart närmast gissning tror jag! Det är nog inga "mega" krav för gta:sa (inte minimum). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 20 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 "seal" behöver inte vara orolig(din dator klarar det ) Men jag däre mot..... 980ghz pentium3pro( :'( ), 640RAM(OK), NVIDIA GeForce2 32MB minne(aj aj). Tyck synd om mig!! Kraven är svåra att säga eftersom ingenting sådant är bekräftat(endast att det kommer). Men jag skulle tippa: processor - 1,2 GhZ grafik - 64-80MB RAM - 512 hårddisk - 3GB ljudkort och sådant är nog onödigt att räkna upp... ....DirectX 9 antagligen, men det finns väll på cdn för dom "lagliga". Du måste mena pentium30PRO?? 980Ghz är itne lite det! Aja, lite seriöst: Det är ju klart att de sätter ett LÅGT krav på paketet så att många köper det och så, men vem vill köra spelet i lägsta tänkbara grafik etc? Det är ju mer krav om du ökar grafiken så att säga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts