Jump to content

Cp mod

comfy
 Share

Recommended Posts

Jag har laddat ner en mod som gör att faggion blir en kundvagn.

Jag vet inte jag kanske har gjort nått fel för jag vet abara hur man installerar skins men men det stod att man skulle ladda ner vcm Manager och jag gjorde som det stod förutom att jag gjorde en backup för jag visste inte av vad jag skulle göra en backup...

Men nu när jag försöker spela vs så stannar laddningen vid slutet och rör sig inte ett **** och jag kan inte stänga av...

Vad ska jag göra snälla hjälp! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det hände så med mig också. Det är bara att installera om det?om du ska installera en bil eller nåt så fixa in col filen och handlig och allt för att få den perfekt. Du får ladda ner ett mod pogram som heter 5.0 vc mod installer på hemsidan www.gta3.net. Det är en tysk hemsida. Sen längst åt vänster finns det olika saker typ bilar m.m? men du skall välja tools på vice city som står överst. Sen får du leta upp en col pogram och sånt. Det pogramet är skit bra. Pröva mod installer 4.1 också. Vill du ha mer hjälp så fråga på?

Redigerad av creeper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor