Xemtoth Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 Hur får man tag i orginalskins i vc mappen? jag har sett att någon har fått tag i det alltså skins på alla skins i hela vice city Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 gta3.img Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 9 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 gta3.img något program eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 Använd ViceTXD för att öppna gta3.img. Programmet finns på GTAsajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 9 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 Använd ViceTXD för att öppna gta3.img. Programmet finns på GTAsajten. aha! tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 10 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 Nytt problem: Hur får jag tag i .dff filen till skinsen i gta3.img? skulle vilja använda endel skins :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 10 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 För att exportera .dff-filen behöver du IMG-tool. Finns åxå på GTAsajten. Öppna bara IMG-tool och leta upp denfilduskaha.dff och exportera. Med IMG-tool kan du även exportera .TXD-filerna ur gta3.img och sedan kan du använda Vice TXD för att exportera själva texturen ur TXD-filen. Men detta är bara en onödig omväg. Så om du ska exportera texturer så använd Vice TXD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 För att exportera .dff-filen behöver du IMG-tool. Finns åxå på GTAsajten. Öppna bara IMG-tool och leta upp denfilduskaha.dff och exportera. Med IMG-tool kan du även exportera .TXD-filerna ur gta3.img och sedan kan du använda Vice TXD för att exportera själva texturen ur TXD-filen. Men detta är bara en onödig omväg. Så om du ska exportera texturer så använd Vice TXD. Jo jag fick reda på det direkt äfter jag skrivit problemet duvet Skribb fixar allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 Jo jag fick reda på det direkt äfter jag skrivit problemet duvet Skribb fixar allt Det tror jag inte han gör. Senast vi snacka så kunde han inte zmodeler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 Det tror jag inte han gör. Senast vi snacka så kunde han inte zmodeler. Offtopic Men skribb e kungen på modding!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 Offtopic Men skribb e kungen på modding!! :'( Haha årets skämt.. Puss skribb.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts