Jump to content

Sista uppdraget med LoveFirst

seal
 Share

Recommended Posts

Vart ska man åka med den där limosinen som sprängs när man åker för sakta??

Jag sumpade uppdraget då jag inte kom imellan två taxi som avsiktigt (såg det ut som i alla fall :P ) blockerade min väg ^_^

Eller säger dom vart man ska??? Jag ser ingen rosa prick dit jag ska i alla fall! ^_^

Redigerad av seal
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vart ska man åka med den där limosinen som sprängs när man åker för sakta??

Jag sumpade uppdraget då jag inte kom imellan två taxi som avsiktigt (såg det ut som i alla fall :P ) blockerade min väg ^_^

Eller säger dom vart man ska??? Jag ser ingen rosa prick dit jag ska i alla fall! ^_^

du åker runt tills det står att bomben är avstängd..det kommer oxo finnas en mätare o högre hörnet som blir full om du står för stilla, alltså sprängs du då :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

du åker runt tills det står att bomben är avstängd..det kommer oxo finnas en mätare o högre hörnet som blir full om du står för stilla, alltså sprängs du då :P

Jaha, jag trodde att man skulle åka någonstans och ta bort bomben ^_^ Jo den där mätaren såg jag, den steg mycket när jag stannade vid dom där taxiarna :S Får väl försöka igen med uppdraget... Någon gång...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag körde bara runt i downtown och klarade uppdraget på första försöket, inte svårt alls.

NU klarade jag det :P så nu har jag bara två ikoner kvar på kartan, ett telefonuppdrag som jag inte orkar göra och ett då man ska köra båt (inte boutyard) av någon... Pajjar båten på det uppdraget...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

exakt man böhöver den äkta taktiken där ^_^

man dödar all snubbar först och sen åker man in och lägger bomberna så gjorde jag iaf:)

Minigun: så du har aldrig haft nåt problem med nåt uppdrag? ;)

jag tycker det e lättare om man bara lägger ut bomberna och skiter i vakterna :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor