seal Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 (redigerad) Vart ska man åka med den där limosinen som sprängs när man åker för sakta?? Jag sumpade uppdraget då jag inte kom imellan två taxi som avsiktigt (såg det ut som i alla fall ) blockerade min väg Eller säger dom vart man ska??? Jag ser ingen rosa prick dit jag ska i alla fall! Redigerad 9 april, 2004 av seal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 Vart ska man åka med den där limosinen som sprängs när man åker för sakta?? Jag sumpade uppdraget då jag inte kom imellan två taxi som avsiktigt (såg det ut som i alla fall ) blockerade min väg Eller säger dom vart man ska??? Jag ser ingen rosa prick dit jag ska i alla fall! du åker runt tills det står att bomben är avstängd..det kommer oxo finnas en mätare o högre hörnet som blir full om du står för stilla, alltså sprängs du då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 9 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 du åker runt tills det står att bomben är avstängd..det kommer oxo finnas en mätare o högre hörnet som blir full om du står för stilla, alltså sprängs du då Jaha, jag trodde att man skulle åka någonstans och ta bort bomben Jo den där mätaren såg jag, den steg mycket när jag stannade vid dom där taxiarna :S Får väl försöka igen med uppdraget... Någon gång... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_thule_ Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 ett tips: åk bort till hamnen, och vänd där motorvägen(?) delar sig, så klarar man det lätt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 Jag körde bara runt i downtown och klarade uppdraget på första försöket, inte svårt alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 Men nämn ETT uppdrag i Vice City eller GTA3 som var svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 Demolition Man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 9 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 Demolition Man Själv tyckte jag att det uppdraget var enkelt, klarade det på mitt tredje försök och då hade jag inte tränat på någon annan helikopter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 9 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 Jag körde bara runt i downtown och klarade uppdraget på första försöket, inte svårt alls. NU klarade jag det så nu har jag bara två ikoner kvar på kartan, ett telefonuppdrag som jag inte orkar göra och ett då man ska köra båt (inte boutyard) av någon... Pajjar båten på det uppdraget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 är det för Cubanerna kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 Demolition Man exakt man böhöver den äkta taktiken där man dödar all snubbar först och sen åker man in och lägger bomberna så gjorde jag iaf:) Minigun: så du har aldrig haft nåt problem med nåt uppdrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 exakt man böhöver den äkta taktiken där man dödar all snubbar först och sen åker man in och lägger bomberna så gjorde jag iaf:) Minigun: så du har aldrig haft nåt problem med nåt uppdrag? jag tycker det e lättare om man bara lägger ut bomberna och skiter i vakterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 9 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 jag tycker det e lättare om man bara lägger ut bomberna och skiter i vakterna Så gjorde jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 10 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 Demolition Man *FEL SVAR* Det kanske är det svåraste uppdraget men det är knappast svårt. Jag klarade det på 3:E försöket. Det var för att jag inte visste att man kunde såga ihjäl securitasvakterna med proppellern de 2 första försöken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts