minigun Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 Ak-47 ska tillbaka och givetvis vill vi ha en AK-74 åxå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 först å främst så vill ja ha en glock å en ak47 men sen tycker ja också att man borde kunna skjuta från bilen inte att man gör drive-by utan som på mafia att man ska kunna skjuta framåt det skulle vara kul men som nån sa att man borde kunna ha railgun?? det tycker ja inte för det skulle suga!! man ska ha mer roliga vapen som det har varit typ ak, usi å såna!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 Klart man ska! Det är ju det som gör spelet så verkligt.. man kan säga att man gömmer sina vapen när man har Knytnäven framme som vapen. FÖr då syns ju inte vapena på gubben nån stans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 Lie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 (redigerad) Jag tycker R* skulle koncentrera sig på närstrid! massor med knivar, tillhyggen etc. etc. Och så tycker jag att man skulle kunna grabba tag i nästan vad som helst som stolar, soptunnor, bildörrar, telefoner(!), stuprör, och vassa stenar m.m. R* borde inte göra en massa orealistiska vapen som railgun t.ex enligt mig. Bara dom har med Desert Eagle, M4A1, AK-47, MP5 eller Uzi, knytnävarna, och brännbollsträ( ) så är jag nöjd. Redigerad 8 maj, 2004 av gta-diggarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dog Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 kanske vore schysst med fler pansarbrytande vapen tex. mina el. robot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lalilelulo Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Jag gillar iden som gta-diggaren har med att man skall kunna grepa tag i nästan vad som helst och hytta med, iofs finns det inte mycket med grejor på marken osv i gta serien och det kräver väll att man bygger om grafikmotorn och fysikmotorn avsevärt, men sådant vet jag inget om. Men det är nytänkande och skulle göra spelet oerhört realistiskt. vapen, ett vapen som jag skulle vilja se är hmm, nej jag är nöjd med dom som finns men överraska mig gärna R* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Butterfly kaststjärnor (eventuellt) Desert eagle Brännbollsträ (trä och aluminium) Trasig ölflaska Sten Uzi Ak47 Mp5 tec9 mac10 Magnum glock17 colt .45acp knogjärn molotov tårgas granat murbräcka (kan ju behövas nånstans) smith&wesson model66 taurus 85 tegelsten (att kasta) slägga kimel ap9 keltec sub9 oc-14 groza dragunov gattling gun nån typ av rocket launcher Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 paintball-uzi skulle va grymt, tänk sitta på en cykel och göra drive by på folk med den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 De e ju lungt fetast om man kan ha dual ak:47or.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 paintball-uzi skulle va grymt, tänk sitta på en cykel och göra drive by på folk med den Det är det jag längtar efter. Göra driveby's på cykel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Undrar hur fort man ka cykla på cykeln.. e de så.. ju snabbare man klickar på X ju snabbare åker den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 skulle tro det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 ett vapen som är ett måste: Rulator, tänk va fett att slita ifrån en gammal gubbe sin relator och börja spöa upp polisen med den /joking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 ett vapen som är ett måste: Rulator, tänk va fett att slita ifrån en gammal gubbe sin relator och börja spöa upp polisen med den /joking Haha, a det hade varit fräckt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Man ska ha Proximity Mines helt klart!!! Tänk er bara spela Multiplayer(om det finns med) och ha Proximity Mines! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Man ska ha Proximity Mines helt klart!!! Tänk er bara spela Multiplayer(om det finns med) och ha Proximity Mines! OCH vad är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Det fetaste skulle vara att när man gör inbrott, i folks trädgårdar och hus, kan man nappa åt sig en gräsklippare (En sån man sitter på) och köra ut i stan med, och krossa folks fötter, eller en yxa och sånna grejor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 OCH vad är det??? Minor du lägger ut och sedan detonerar med en detonator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 vore grymt med minor och riktiga bazookor som man kan spränga tåg med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts