MP5 Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 (redigerad) Och så tycker jag att man inte ska kunna gömma vapnen under skjortan. Kanske pistolen och kniven, men inte raketgeväret och hagelbössan. Då förstör man ju traditionen om man inte ska kunna bära alla vapen Jag skulle vilja ha tillbaka AK47 (som inte ska vara som den på gta3), sen typ dom vapnena som finns på VC. Redigerad 9 april, 2004 av MP5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 jag vill ha en sniper med längre siktnings räkvidd, dom i vc var för korta. Även vapentillbehsr till bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 Tycker man ska ha dom vapnen som finns nu. Men man skulle tex kunna öppna bilar med skruv mejslern alltså mer altenativ med vapnen. Jo ett nytt vapen "Strumpa med en sten i" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 Det skulle vara mycket verkligare så, för nästan alla parkerade bilar är ju olåsta i GTA hittills.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 Vet inte riktigt vad det heter...men aug, även kallat bullup. b - 4- 4 i CS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 @R2D2 Den heter steyer AUG jag tror aug bara är ett "märke/tillverkare" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 Tja slälva designen har funnits i över 100 år så den eldrivna varianten har nog funnits länge med. Som PsychoSweden sa så användes de under vietnamkriget, har för mig att de gjordes för vietnamkriget först och främst också. Mm, var det inte Da Vinchi som skapade Gaat gun, och det är ju typ minigun. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 Strumpa med batterier i. Visste ni att det inte är tillåtet att förvara batterier i strumpor. Det räknas som ett vapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Tillbaka efter en lån tids frånvaro Nåja, om vi ponerar att spelet utspelar sig i nutid (vilket jag verkligen hoppas) så skulle jagbl.a. vilja se följande: Pistoler Glock 17 Desert Eagle Colt 45. En liten revolver. 38 kanske. Smg Mp5 Uzi Mac10 AK M16 eller ColtM4A1 Kanske en Ak47 Övrigt Här tycker jag man ska kunna ta upp lite vadsomhelst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nark Buddy Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 (redigerad) Det ska vara svårt att få tag på vapen. Dom man får uppdrag av ska man bara få en pistol eller något lätt. Inte för många gevär Många pistoler ska det finnas!(absolut Desert Eagel) Och... steyr aug (gillar jag, så grym design) mac10 helst ingen uzi (finns i alla spel. stör mig på dom!) +många värktyg och knivar m.m, som man kan gömma i jackan. Man ska inte kunna gömma gevär! Redigerad 25 april, 2004 av Nark Buddy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Man ska inte kunna gömma gevär! Klart man ska! Det är ju det som gör spelet så verkligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nark Buddy Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 verktyg inte värktyg(rättar mig själv) Ett gevär är ok..... ..men inte som t ex, den minigun modellen i VC! Eller PSGn(?). Det syns! Ett gevär brukar ju minst(!) vara en meter. Man får gå med en lång rock isåfall. Eller om man har en väska och tar isär geväret(det skulle vara bra!), som i Hitman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 M16 eller colten som man också kan säga sen vill jag också att man skulle kunna ha en hockeyklubba och slå med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 bensin och tändstickor, som i Postal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nark Buddy Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 Besindunken! Igentligen det enda som är bra ifrån Postal2. ...Det skulle vara coolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 30 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2004 hoppas det blir många fler gäng än förut i olika ghetton å om det blir så måste dom ha med glocken ak47an knivar å sånt å så bode en del gubbar ha en cigg i munnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2004 Mm, var det inte Da Vinchi som skapade Gaat gun, och det är ju typ minigun. Nej det var Gatling som skapade Gatling gun. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 En AK-5:a... det hade vart tufft om man kunde haft två pistoler/uzis samtidigt (en i varje hand)... eller att man skulle kunna plocka upp i stort sett vilket föremål som helst, typ slåss med trästolar, stolsben å glasflaskor, hockeyklubbor och sånt... kasta vinylskivor i ansiktet på folk ... eller ett harpungevär som man kan nagla fast folk på väggarna hängandes i harpunen som genomborrar dom... sen att pistoler å annat skulle göra lite mer skada, så att folk verkligen ramlar omkull, blöder å skriker å sånt när dom blir träffade... på VC kan man ju typ stå å skjuta folk i magen med 10 skott innan dom ens märker att dom blivit träffade... sparka sönder ett skyltfönster och slåss med glasskärvor... sen tycker jag inte att man ska kunna hitta vapen uppe på hustak och i soptunnor och sånt... tycker att det är lite orimmligt... tycker inte heller att man ska kunna bära så många vapen åt gången som möjligt, tycker att man typ skulle kunna lägga vapnena i ett vapenförråd i sitt hus när man sparar, sen är d bara å välja vilket/vilka vapen som man vill ha med sig när man laddar, ungefär som med bilarna som man "sparar" i garagen i VC å GTA3... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Desert Eagle, Beretta 92, Mac-10, AK-47 m.m. Less på Colt 45:an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Kan du sluta skriva med stora bokstäver? va spelar d för roll?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts