Jump to content

Vilka vapen i san anderas

Recommended Posts

Och så tycker jag att man inte ska kunna gömma vapnen under skjortan. Kanske pistolen och kniven, men inte raketgeväret och hagelbössan. ;)

Då förstör man ju traditionen om man inte ska kunna bära alla vapen :lol:

Jag skulle vilja ha tillbaka AK47 (som inte ska vara som den på gta3), sen typ dom vapnena som finns på VC.

Redigerad av MP5
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...
  • Inlägg 81
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tja slälva designen har funnits i över 100 år så den eldrivna varianten har nog funnits länge med. Som PsychoSweden sa så användes de under vietnamkriget, har för mig att de gjordes för vietnamkriget först och främst också.

Mm, var det inte Da Vinchi som skapade Gaat gun, och det är ju typ minigun.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tillbaka efter en lån tids frånvaro :(

Nåja, om vi ponerar att spelet utspelar sig i nutid (vilket jag verkligen hoppas) så skulle jagbl.a. vilja se följande:

Pistoler

Glock 17

Desert Eagle

Colt 45.

En liten revolver. 38 kanske.

Smg

Mp5

Uzi

Mac10

AK

M16 eller ColtM4A1

Kanske en Ak47

Övrigt

Här tycker jag man ska kunna ta upp lite vadsomhelst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det ska vara svårt att få tag på vapen.

Dom man får uppdrag av ska man bara få en pistol eller något lätt.

Inte för många gevär

Många pistoler ska det finnas!(absolut Desert Eagel)

Och...

steyr aug (gillar jag, så grym design) B)

mac10

helst ingen uzi (finns i alla spel. stör mig på dom!)

+många värktyg och knivar m.m, som man kan gömma i jackan.

Man ska inte kunna gömma gevär! :(

Redigerad av Nark Buddy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

verktyg inte värktyg(rättar mig själv)

Ett gevär är ok.....

..men inte som t ex, den minigun modellen i VC!

Eller PSGn(?). Det syns! Ett gevär brukar ju minst(!) vara en meter.

Man får gå med en lång rock isåfall. Eller om man har en väska och tar isär geväret(det skulle vara bra!), som i Hitman.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En AK-5:a... det hade vart tufft om man kunde haft två pistoler/uzis samtidigt (en i varje hand)... eller att man skulle kunna plocka upp i stort sett vilket föremål som helst, typ slåss med trästolar, stolsben å glasflaskor, hockeyklubbor och sånt... kasta vinylskivor i ansiktet på folk -_- ... eller ett harpungevär som man kan nagla fast folk på väggarna hängandes i harpunen som genomborrar dom... ^_^ sen att pistoler å annat skulle göra lite mer skada, så att folk verkligen ramlar omkull, blöder å skriker å sånt när dom blir träffade... på VC kan man ju typ stå å skjuta folk i magen med 10 skott innan dom ens märker att dom blivit träffade... sparka sönder ett skyltfönster och slåss med glasskärvor... sen tycker jag inte att man ska kunna hitta vapen uppe på hustak och i soptunnor och sånt... tycker att det är lite orimmligt... tycker inte heller att man ska kunna bära så många vapen åt gången som möjligt, tycker att man typ skulle kunna lägga vapnena i ett vapenförråd i sitt hus när man sparar, sen är d bara å välja vilket/vilka vapen som man vill ha med sig när man laddar, ungefär som med bilarna som man "sparar" i garagen i VC å GTA3...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor