mr black Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 vlika vapen tycker du ska va med i gta san anderas skriv är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 Desert Eagle. Period. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 En bättre gjord bazooooka som tar rätt lång tid att ladda Typ en el pistol/shock "stav" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 AK 47, Glock 17, Colt XM177, mp5a5, splittergranat, Beretta 92 F, Sig Sauer P226...dom där kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 Många "verktygsvapen"... Och så tycker jag att man inte ska kunna gömma vapnen under skjortan. Kanske pistolen och kniven, men inte raketgeväret och hagelbössan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 AK 47, Glock 17, Colt XM177, mp5a5, splittergranat, Beretta 92 F, Sig Sauer P226...dom där kanske Fast inte M4A1 eller MP5A3/A4/A2, det skulle ju vara skam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 man ska kunna råna ett meseum och så kan man få rustning(skin) och medeltida svärd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 Soft air gun, paintball markör och Colt Detective Special. Ett automatgevär utrustat med kikarsikte vore inte heller så dumt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 M4A1 SD och AK-74 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 nån shotgun, sen undrar jag om det fanns minígun under70-taler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 m det blir ghetto måste ju mac-10, ak och glock(9mm) finnas med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 En fin kniv skulle jag vilja ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 nån shotgun, sen undrar jag om det fanns minígun under70-taler dom använde ju miniguns under vietnam kriget... helikoptrar m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 nån shotgun, sen undrar jag om det fanns minígun under70-taler Tja slälva designen har funnits i över 100 år så den eldrivna varianten har nog funnits länge med. Som PsychoSweden sa så användes de under vietnamkriget, har för mig att de gjordes för vietnamkriget först och främst också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 Och ingen vet om det blir 70-tal heller. Utom R*. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 http://world.guns.ru/machine/minigun-e.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 Hoppas att man får springa runt med en sån där stor och gammal koloss..hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 hehe. jo, de hade varit ball. läste du de som stog längst ned på sidan? de under rubriken: Hollywood Miniguns: Predator vs. common sense. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 minor tror jag i VC så finns det en ju en txd fil som heter mine .. man kan ju hoppas iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 Ett sånt Vulcan-minigun som Raven har i Metal Gear. Och så det där vapnet som Arnold Swarzenegger har i filmen "Eraser"" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts