mr black Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 det sägs att gta vice city utspelar sig i miami men gta 3 då ????????????????????????????????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 new york det finns ett ställe i new york som heter liberty city Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 new york det finns ett ställe i new york som heter liberty city Tror inte att namnet kommer därifrån. Det är nog snarare från Frihetsgudinnan. Statue of Liberty. Men du har rätt med New York. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 det finns ett ställe i new york som heter liberty city Nä... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_thule_ Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 tror inte att namnet Liberty City har nåt att göra med New York.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 det har det visst! jag har själv sett de på TV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 Jo New York brukar kallas City of Liberty. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 Jo New York brukar kallas City of Liberty. eller the big apple , har jag för mig iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 10 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 Liberty ön eller vad det kallas är ju den ö som Frihetsgudinnan står på. Liberty...Lib..Liberty...ähh....Statue of Liberty, men ön heter nått annat med liberty...nej, men det är iallafall något med Frihetsgudinna-ön att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 eller the big apple , har jag för mig iaf Japp det stämmer bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 fast det e inte 100% New York t.ex. flygplatsen är en kopia av den i Los Angeles... GTA 3 Los Angeles Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 Sen så är det en ö också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 (redigerad) Liberty ön eller vad det kallas är ju den ö som Frihetsgudinnan står på. Liberty...Lib..Liberty...ähh....Statue of Liberty, men ön heter nått annat med liberty...nej, men det är iallafall något med Frihetsgudinna-ön att göra. Skriv inte som man pratar, skriv som man borde prata (något utöver det perfekta). Naasain? Mobacko - Wow! Peskele - Korrekt! Redigerad 11 april, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 (redigerad) fast det e inte 100% New York t.ex. flygplatsen är en kopia av den i Los Angeles... GTA 3 Los Angeles det var ju j*vligt likt! Redigerad 11 april, 2004 av Fighter-2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 GTA 3 utspelar sig i Liberty City som är en "kopia" av New York City i delstaten New York. Dem tre öarna Portland, Staunton och Shoreside Vale är kopior av NY öarna... Jag kan bara Long Island som jag tror ska vara den rika stadsdelen Shoreside Vale... Flygplatsen är en kopia av LAX (Los Angeles internationella flygplats) men det betyder inte att Liberty City inte är NY. Spelskaparna kanske tyckte att LAX hade en bra form och utseende så dem la in den i spelet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 varje ö har ett riktigt namn. tex portland finns i nordvästra usa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 eller the big apple , har jag för mig iaf det kallas också för city of liberty också... det är samma sak, "så kan man inte få ha två smeknamn eller nått liknande" så kom inte med ditt "smarttalk" här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
N1ko Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 EEEEEEE är inte alla städer typ PÅHITTADE??? förutom Gta San Andreas som är riktiga städer (LA, CA, Las Vegas) Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 det sägs att gta vice city utspelar sig i miami men gta 3 då ????????????????????????????????? du är inte överdrivet almänbildad du va??? vice city är baserad(vet inte om du kan så svåra ord) på miami och när jag börja spela gta 3 i 6:an fatta jag med än gång att den var baserad på new york Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 EEEEEEE är inte alla städer typ PÅHITTADE??? förutom Gta San Andreas som är riktiga städer (LA, CA, Las Vegas) Eller? Kan inte ni idioter läsa andra inlägg innan ni frågar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts