Burner Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 Jag spelar golf och har 36 i HCP (vitt kort) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 Vad kostar det att köpa gröna kortet, då? För mig kostade det 1000Kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knasn00b Skrivet 10 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 Jag spelar golf och har 36 i HCP (vitt kort) sorry! jag tänkte fel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 10 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 Jag spelar golf, jag är proffisionell, därför inget hcp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Jag har precis börjat med denna sport och söker ett biligt golfset . Jag kollade på blocket och hittade detta http://www.blocket.se/vi/7939077.htm?ca=5_s bra eller dåliga för en ny börjare?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Ahh golf denna ädla sport. Både rolig och beroendeframmkallande. Tyvär spelar jag inte, men tycker det är skit roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Golf är till för idioter eller folk som beter sig som idioter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Golf är till för idioter eller folk som beter sig som idioter. Ungefär så skulle nog BroDD också uttrycka sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Jag hatar golf. Nu har jag fått det sagt, nu ska jag aldrig skriva mer i denna topic som har med ämnet golf att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Ungefär så skulle nog BroDD också uttrycka sig. Och BINGO! Efter en timmes idioti-skådespel av moí drogs paraleller till Brodd, och mitt mål med kvällen blev uppfyllt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 (redigerad) Min uppfattning om att folk har förutfattade meningar om golf slår in ännu en gång... Ärligt talat tror jag många bara ogillar det för att vara rebeller och inte verka så "överklass" och därför istället kalla det "moderatbandy" eller "kapitalistsport"... Visst det kan kosta väldigt mycket... Men om du inte är intresserad av att spela på Stockholm GK så kan man faktiskt komma undan hyfsat... Och man måste inte köpa den dyraste utrustningen... Men fortsätt vara rebeller om ni vill.... Jag har spelat i 10 år ungefär men tog grönt kort för 5 år sedan... Har nu 24~ i handikapp... Jag spelar för att det ska vara kul och inte för att jag hela tiden ska bli bättre... Jävligt rolig sport att spela med en kompis... Slå lite bollar, få motion, snacka skit... Inget fel med det... Orkar dock inte med folk som är skitseriösa med den här sporten... EDIT: Det är dock inte världens roligaste sport Redigerad 13 juni, 2006 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Asså, vad menas med handikapp i Golf? Har aldrig förstått det riktigt Tycker att golf är roligt, speciellt med min storebror som skjuter bollarna på andras hus Då spelade vi i Norge hos våra kusiner mot en sen här nät-sak Han krossade nästan grannhusets ruta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Asså, vad menas med handikapp i Golf? Har aldrig förstått det riktigt Tycker att golf är roligt, speciellt med min storebror som skjuter bollarna på andras hus Då spelade vi i Norge hos våra kusiner mot en sen här nät-sak Han krossade nästan grannhusets ruta Det är hur många slag över banans par, vanligtvis 72, som du "förväntas" klara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 (redigerad) Jag äger på golf. Ni är bögar. Det här spamminlägget är ett bevis på min sinnesrubbning. Redigerad 15 juni, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Visserligen har folk olika intressen, men jag kan inte se poängen i golf. Det är den näst meningslösa sporten i världen. Slå in en liten boll i ett litet hål?! Spelade 18 hål en gång och det var riktigt tråkigt. Finns bara en sport som är värre och det är tractor pulling (stavning?) En anabolatraktor som drar ett ton sk*t från punkt A till punkt B. Mening? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Golf suger förutom att det är jävligt vackert på banor, samt att skjuta långt med driver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Misshandla en liten oskyldig boll... Men herregud människa skaffa dig ett liv... Om mågon mot all förmodan tar illa upp så kan jag trösta dig med att det var jag att jag val något ironisk(men bara något)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Usch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Har 27.4 i handicap. Men det kommer antagligen att sjunka som fan! Min hemmaklubb är Söderåsens Gk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Följde med en dag när pappa och min svåger spelade.. jag spelade på några banor.. rätt kul faktiskt även fast jag sög rejält dock så slog jag pappa på ett hål och han har spelat i flera år... och han spelade seriöst... ja fick 9 slag på ett par 3, jag är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts