Krillepille Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 (redigerad) jag är en kille som har börjat spela golf och har handikap 48!!! dåligt tog grönt kort i slutet av förra säsongen skriv var ni spelar och vad ni har för handikap och ge varandra tips! det är bara börja snacka GOLF Skärpning! Redigerad 9 april, 2004 av Krillepille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 Alltså jag skulle nog vilja kalla det lite spam men men... Jag spelar inte golf men det verkar kul och sådant! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 Moderatbandy är knappast världens roligaste sport. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 Både min pappa och brorsa spelar denna kapitalistsport, men den är ingenting för mig =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 Jag spelar också golf 36 i handicap vit kort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 Jag hatar golf.... /möjligen bortsett från vw golf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 jag skulle gärna vilja testa golf..är det svårt? lär man sig snabbt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 jag gillar heller inte golf. Tråkigt ju.... man puttar bara en boll i ett hål. Och så går man bara. Det ska va fotboll mer springa och skjuta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 hehe pensionärsbandy nae men alvarligt talat.. ja gillar inte golf, lite för segt för mig.. Gillar inte nån form av bollsport alls, brukar säga att fotboll e en kärringasport o får en massa folk på mig Tycker bättre om motorsport, där får man kämpa lite mer enligt mig.. Där spelar alla efter samma regler och allt är mycke mer likt. Där är der inviduellt vad man kan prestera.. Men golf kan säkert va kul när man blir lite äldre, rajsa me gamlingarna i golfbilarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krillepille Skrivet 9 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 alla som säger att det är moderat bandy det säger ni bara för att ni inte kan spela!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 Jag spelar golf och jag har 26hc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 alla som säger att det är moderat bandy det säger ni bara för att ni inte kan spela!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nepp jag kan inte spela golf so what? tror du jag bryr mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 Jag har testat sköt hemma på tomten med ed driver. Jag höll på att skjuta sönder grannens glas-ruta med ca 1 meters marginal (den landade på andrasidan om vägen ca 70 meter bort.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 Hehe, bollar kan vara farliga för glas/porslins-föremål samt stengods. Det vet jag av erfarenhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 Jag tycker det är synd att det kallas moderatbandy, eftersom det egentligen är en helt vanlig sport. Jag funderar på att börja spela golf, men det verkar krångligt. Hur får man ett green card? Vad kostar golfklubborna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 Men istället för att spela golf kan man cykla och droppa å hoppa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 (redigerad) Jag tycker det är synd att det kallas moderatbandy, eftersom det egentligen är en helt vanlig sport. Jag funderar på att börja spela golf, men det verkar krångligt. Hur får man ett green card? Vad kostar golfklubborna? Först går du typ nån teori, tränar osv. tar väl typ 2-3 Veckor. Sen är det bara och köpa gröna kortet när du är klar. Golfklubbor är dyra, om du ska ha medel bra golfset kostar det dig ca 5000Kr. Skitlätt är det o ta gröna kortet, samma år som jag tog gröna kortet tog jag vita och kom med i en hyffsat stor tävling. Sen sänkte jag mig till 26. Jag började förr förra året. Spelade en runda förra säsongen. Men i år ska jag spela mycket mer. Lycka till om du ska ta gröna kortet! Redigerad 9 april, 2004 av Fralla_24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 Först går du typ nån teori, tränar osv. tar väl typ 2-3 Veckor. Sen är det bara och köpa gröna kortet när du är klar. Golfklubbor är dyra, om du ska ha medel bra golfset kostar det dig ca 5000Kr. Skitlätt är det o ta gröna kortet, samma år som jag tog gröna kortet tog jag vita och kom med i en hyffsat stor tävling. Sen sänkte jag mig till 26. Jag började förr förra året. Spelade en runda förra säsongen. Men i år ska jag spela mycket mer. Lycka till om du ska ta gröna kortet! Vad kostar det att köpa gröna kortet, då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krillepille Skrivet 9 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 du tar kurser för mig kosta det 1800 kr men då tog jag en grönt kort kurs. jag kör med dam klubbor jag fick ett halvset för 1800 kr grafit skaft som gör att det går lite längre köp stadiums set som heter golfchllenge det var det jag köpte lycka tilll alla som ska börja spela golf !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knasn00b Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 (redigerad) Först går du typ nån teori, tränar osv. tar väl typ 2-3 Veckor. Sen är det bara och köpa gröna kortet när du är klar. Golfklubbor är dyra, om du ska ha medel bra golfset kostar det dig ca 5000Kr. Skitlätt är det o ta gröna kortet, samma år som jag tog gröna kortet tog jag vita och kom med i en hyffsat stor tävling. Sen sänkte jag mig till 26. Jag började förr förra året. Spelade en runda förra säsongen. Men i år ska jag spela mycket mer. vad menar du med att det tar 3 veckor att ta grönt kort? det tog två dagar för mig, Och man får kortet när man har gått ut kursen! Golf klubbor är inte alls dyra! Jag köpte mitt första set hos stadium för 1800 ( ett ganska bra pris på klubbor) du "fralla", jag trodde man fick vitt kort när man hade hcp under 20! Redigerad 9 april, 2004 av knasn00b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts