Jakob... Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 tjena har en fråga, på checkpoint charlie där finns det två båtar man måste inte göra checkpoint charlie med båda båtarna va? för jag har gjort en av dom och har 99% skulle bara kolla om det kan vara den procenten Mvh Jakob Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 Man behöver bara göra uppdraget med en av båtarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 tjena har en fråga, på checkpoint charlie där finns det två båtar man måste inte göra checkpoint charlie med båda båtarna va? för jag har gjort en av dom och har 99% skulle bara kolla om det kan vara den procenten Mvh Jakob ena båten räcker men på crossbanan måste du köra med både bilen och motorcykeln Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 ena båten räcker men på crossbanan måste du köra med både bilen och motorcykeln ja 2 varv med dom också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 ja 2 varv med dom också ja det var där min sista procent låg jag hade bara ett varv med bilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts