MP5 Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 Fender Stratocaster är ju tidernas snyggaste elgura, snyggare än Les Paul till och med! Vad menar du med galopperande spel? 0 hits på google... Om du vill ha reda på vad gallopperande spel är så lyssna på tex Icedearth - written on the walls (versen) (eler näsa vilken annan Iced earth låt somhelst, eller Maiden - The trooper (versen) Fender snyggare än Les paul Skulle jag aldrig kunna tänka mig. Fast jag är en Gibson människa så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 jaha menar du när man gör flera snabba pull offs efter varandra med olika fingrar på samma sträng? Det heter väl taping om jag inte minns fel, eller har jag fått det helt om bakfoten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 8 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 (redigerad) Nu kanske det e fel av mig att ta min egen gitarr som ex men ändå kolla här Fender Stratocaster http://www.epinions.com/images/opti/41/93/pr-Guitars_Basses-Washburn_Maverick_Electric_Guitar_BT4-resized200.gifWashburn Maverick Lr Gibson Les Paul standard Fendern ser eneklt gjord ut medans det e lite mer design på dom andra! Redigerad 8 april, 2004 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 (redigerad) jaha menar du när man gör flera snabba pull offs efter varandra med olika fingrar på samma sträng? Det heter väl taping om jag inte minns fel, eller har jag fått det helt om bakfoten? Nej, det har inget med taping att göra. Så här ser det upp på tabs: Eb|--000-000-000-000 Typ Svårt att förklara över internet men det ska typ låta dududu dududu dududu. Ja, om du fattar Och så gör man det med plektrum. Redigerad 8 april, 2004 av MP5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 Vote: Nej skulle gärna villja kunna spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 (redigerad) Är det någon som har någon Born on the bayou-Ccr låt i tab.??? Redigerad 8 april, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 http://www.ultimate-guitar.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 (redigerad) Tack Men behövde inte det hittade en redan Men jag behöver Born on the bayou-CCR tabs Och den fanns inte där Jag vill ha en sån här gitarr Eller Är det svårare att ta el-gitarr kurser än att lära sig själv??? Ska nämligen börja hos en av sveriges bästa gitarrister Conny Blom har spelat i ett bandsom heter electric boyz/s och undrar hur svår det blir Redigerad 9 april, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 9 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 Ett litet tips jag e inte säker på vad reglerna säjer om reklam men men min pappa säljer gitarrer och basar av märket Manne (som jag heter(märket e italienskt och han som tillverkar dom kallades Manne när han var lite)) så om ni vill kolla på vad han säljer så gå in på Basstudio... Jätte bra och sköna gitarrer inte dom snyggaste men dom e ganska snygga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 (redigerad) Någon som har en 12-strängad ackustisk gitarr? Jag skulle vilja ha en Så fint ljud Redigerad 9 april, 2004 av MP5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 Nope. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Pååååålsson Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 Snart så ska jag iallafall byta elbas, ska ha en Rickenbacker, model 4003. En Cooling Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 Vote:Ja Jag spelar akustisk gittar men ska snart köpa elgitarr kan nån ge ett tips på nån snygg,el-gitarr för nybörjare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 Någon som har en 12-strängad ackustisk gitarr? Jag skulle vilja ha en Så fint ljud Kolla på blocket.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 VOTE: Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 Sådär.. Idag kom min kära gura..!! Fender Squier.. Röd och fin.. Men nu är det så att jag är helt grön på området.. Har aldrig lirat i hela mitt liv.. Några tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 Sådär.. Idag kom min kära gura..!! Fender Squier.. Röd och fin.. Men nu är det så att jag är helt grön på området.. Har aldrig lirat i hela mitt liv.. Några tips? Vad menar du med några tips? En sån där började jag också med. Samma färg. Tänk den funkar fortfarande PS: Ska åka och prova gitarrer imorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 Ja jag spelar på en SQUIER STRATOCOSTER BY FENDER(pro.tones) Lite upp hottad Orginal http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload2/squier_strat.jpg Och min gitarr+ Marshall 120w stärkare http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload2/Squier1.jpg ps.Vi bor i en lägenhet så man kan inte ha så hög vol. när man spelar :'( hade en exakt fast det var dubbelmickar på min! (altså mickarna vid strängarna sitter bredvid varann) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 Sådär.. Idag kom min kära gura..!! Fender Squier.. Röd och fin.. Men nu är det så att jag är helt grön på området.. Har aldrig lirat i hela mitt liv.. Några tips? Det beror på vad du vill spela Jga gillade den röda färgen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Pååååålsson Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 Här är min ''vackra''Epiphone les Paul Modellen ska tydligen heta ''black beuty'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts