Bubbli Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 Fusket till MoH:AA Funkar inte för det står ju att man ska Skriva in +set ui_console 1 +set cheats 1 +set thereisnomonkey 1i "Command line Parametern" men vad är det? Jag vet att man ska högerklicka och ta egenskaper men sedan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 (redigerad) tryck på Start-->Kör sen skriver du var spelet finns.. skriv typ såhär C:\program\mohaa\mohaa.exe +set thereisnomonkey 1 man ska väll bara skriva in +set thereisnomonkey 1? eller? Redigerad 7 april, 2004 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 7 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 Jag vet inte varför tror du jag frågade??? Men jag ska prova jag får upp det här Felmedelandet Det kommer samma om jag skriver det andra också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 Jag vet inte varför tror du jag frågade??? Men jag ska prova jag får upp det här Felmedelandet Det kommer samma om jag skriver det andra också! Mellanrum mellan plus och exe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 7 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 Funkar ändåså inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 SÄtt programmets sökväg innom "" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 7 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 Jag gör det också! Ska prova andra saker också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 Jag gör det också! Ska prova andra saker också! Det ska alltså stå "C:\program\EA GAMES\MOHAA\mohaa.exe" +set thereisnomonkey 1 och inte "C:\program\EA GAMES\MOHAA\mohaa.exe +set thereisnomonkey 1". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 7 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 YEEEEEEES TACK nu funkade det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 Det ska alltså stå "C:\program\EA GAMES\MOHAA\mohaa.exe" +set thereisnomonkey 1 och inte "C:\program\EA GAMES\MOHAA\mohaa.exe +set thereisnomonkey 1". vad är detför skillnad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 vad är detför skillnad citattecknet längst bak ska inte vara LÄNGST bak utan efter mohaa.exe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 ahah hehe , märkte det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 Lamt att fuska i online-spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 Lamt att fuska i online-spel vadå online spel Man spelar väl singleplayer.(iaf den MoH:aa jag har) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 Lamt att fuska i online-spel lol Tror du att det bara är att skriva så för att fuska i online spel så är du helt ute och cyklar en lång färd. Man kan spela online klicka bara på den högra dörren i menyn. Då ska du komma till multiplayer rummet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts