Mr.Magic Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 Här är några av mina skins. Jag lägger upp dom här eftersom på gta mods så kommer dom inte upp... Fire_Dude.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 7 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 (redigerad) Ett till... Jag har ett annat skin som jag har laddat upp på gta mods som är rätt snyggt : http://www.gtamods.com/index.php?ModID=179...6f54c0fcf9f497f GanGsta.zip Redigerad 7 april, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 7 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 Ett av mina första skins till gta3Badass3.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 Här är ett skin som inte är helt klart beta alltså. Enjoy! Det finns en screenshot i zip filen så du behvöer inte lägga in gubben i spelet om du inte tycker den är bra.ReAl_GaNgStA_1.0.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 10 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 Så onödigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 Så onödigt! Jag vet men mina skins kommer ju inte upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 (redigerad) Varför gjorde du 4 poster i rad istället för en? Redigerad 10 april, 2004 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 10 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 Fan va snygga!! hur gör ni dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 10 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 Varför gjorde du 4 poster i rad istället för en? Förmodligen för att han ville bifoga fler än en fil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts