virre_viking Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 Ja ska konfa mig i viksjö församling på Gotland i sommar, vart ska ni konfa er? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 (redigerad) ............. Redigerad 7 april, 2004 av SuXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 det heter konfirmera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 det heter konfirmera Hört talas om ordet slang? Likadant som jag skulle säga prolle istället för proccessor, sprolla istället för spela roll, slagga istället för att sova, suga istället för att säga kass/värdelös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 http://forum.sweclockers.com/showthread.php?threadid=236543 Jag tyckte att det var inte för osmakligt för mig, jag säger alrig prolle, aldrig hört talas om sprolla eller slagga och brukar inte säga suga. Men det kanske bara är jag, inte vet jag Jag kanske är lite efterbliven och dum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 Nätagg, Graffekort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 inte graffekort, men agg säger jag ibland, jobbigt att säga nätaggregat, men konfirmera, går fortare att säga... jaja du van Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 Ja ska konfa mig i viksjö församling på Gotland i sommar, vart ska ni konfa er? Bor du i Viksjö Nej jag ska inte konfimera mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 tycker att de är fel att göra de för presenterna.. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 tycker att de är fel att göra de för presenterna.. :/ Så klart man bara gör det för presenterna... Vad annars? Komma närmre gud Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre_viking Skrivet 7 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 Bor du i Viksjö Nej jag ska inte konfimera mig Nej men kyrkan ligger där, som ja konfirmerar mig i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 ska nog inte komfrimera mig .... verkar vara så drygt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 Nej men kyrkan ligger där, som ja konfirmerar mig i. Ok, coolt. Jag bor i Viksjö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 Ni blir indirekt påtvingade kristendommen. Man föds med det och sen är det bara så det ska vara. Usch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 farstar inte va man ska konfirmera sej for om man inte ens tror de minsta pa bibeln/gud/religionen i sig. bara dummt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 Jag ska inte konfirmera mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 Jag tycker det är förjävligt att konfirmera sig bara för presenter! Fy f*n!!! Girighet har ingenting i kyrkan att göra! Jag konfirmerade mig inte, och det beror på tre faktorer: 1. Jag är inte särskilt religiös. 2. Jag kände att det tog upp en massa tid i onödan. 3. Jag är inte girig. Pengar skall delas ut till folk som gör nytta i samhället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 jag säger till grafikkort=graffe, kvalitet=kvalle, promenad=promme osv. Själv konfimerar jag mig för att lära mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 Jag har konfimerat mig.. Min anledning va att alla i mig familj har gjort det.. annars hade jag inte gjort det för det sög ju hästballe.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 15 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 jag säger till grafikkort=graffe, kvalitet=kvalle, promenad=promme osv. Själv konfimerar jag mig för att lära mig. Sure! Vem fan bryr sig om nån urgammal skitreligion? Du gör det för att du är lurad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts