Kalan Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 Kan nån hjälpa mig med hur man använder ZModeler? När jag startar det så står det att programmet inte hittade några filter, därför kan jag inte Exportera eller Importera... vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axel Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 (redigerad) kolla vilka filter som saknas, skaffa dom o sedan lägga dom i samma mapp som dom andra filtren.. filtren i sig ska finnas i rmappen "Filters", som ligger i den mapp där du installerade zmodeler.. (den i sin tur heter oftast "ZModeler") om det behövs kan jag skick några filter, förutsatt att du har verision 1.06 eller senare.. Redigerad 7 april, 2004 av axel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 7 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 det vore schysst om du kunde skicka nårra filter då... jag har v1.07a Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 Fixa själv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 8 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 okej, jag har laddat ner ett filter... men vart ska jag lägga det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 8 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 okej, jag hittade vart man skulle lägga filtret, men hur gör man sen, om man tillexempel vill börja göra en bil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 8 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 okej, jag har börjat göra min första bil... en Fiat Scudo... men varför stämmer inte proportionerna från de olika synvinklarna, och hur ändrar jag det? Det jag har gjort är ju "större" om man kollar från vänstersidan än om man kollar framifrån... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 9 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 okej, d löste sig... nu undrar jag bara hur man gör för att "select vertices"... om d nu é nån som kan hjälpa mig med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 11 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 jag kom på hur man gjorde det oxxå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 Du är ny här säkert... Det finns en knapp som heter EDIT tryck på den istället för att skriva 3 inlägg efter varandra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 12 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 jaha dö, tack... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts