Bubbli Skrivet 19 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2004 Vi verkar ha kommi en bit då vi filmade när wetoos satte eld på sin mössa och sina vantar och sedan hoppade ner från en container ner i vattnet. Nej men snälla du har ni nicknames också? Nerd alert ( )han hade på sej vantarna och mössan eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 19 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2004 weetos? hhmpf! jaa en annan sak är att man ska gå i bara kalsingar utomhus så kastar man brinande eld bittar på varandra! (små) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 19 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2004 Weetos e ju nån slags frukostflingor typ chokladringar eller nått... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jontemad Skrivet 20 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 Nej men snälla du har ni nicknames också? Nerd alert ( )han hade på sej vantarna och mössan eller? Nä vi har inte gett varandra nicks än, wetoos kallas så för att hans namn liknar flingtypen. Detta beror på att han har en grop i bröstet och så brukar vi j#vlas med honom och säga att han kan använda gropen som skål för att äta flingor och mjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 20 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 (redigerad) Men om ni kallar honom det så e det ju ett nickname även ifall ni j*vlas med han...! *EDIT*Tänk om han blir ledsen för att han har en grop då... Han kanske blir skitledsen... Redigerad 20 april, 2004 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 Men om ni kallar honom det så e det ju ett nickname även ifall ni j*vlas med han...! *EDIT*Tänk om han blir ledsen för att han har en grop då... Han kanske blir skitledsen... Men din dumme! Det är ett smeknamn för fan!! Så du kallar inte Gustav för Gurra o Karl för Kalle o sånt då.. Det är samma sak.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 20 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 Men din dumme! Det är ett smeknamn för fan!! Så du kallar inte Gustav för Gurra o Karl för Kalle o sånt då.. Det är samma sak.. Eller StellHell för Stell. ...Nickname på nicket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 20 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 Vem e det som e dum egentligen smeknamn och nickname e ju samma sak bara att nickname e på engelska... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bonafide Skrivet 2 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2004 nickname eller smeknamn skit samma.. men ni kan ju åka med kundvagnar? en klassiker eller bara hoppa in i buskar med pappas kostym Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 2 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2004 Eller ta en Softair gun och springa runt med på stan och skrika "Jag är galen" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bonafide Skrivet 2 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2004 Eller ta en Softair gun och springa runt med på stan och skrika "Jag är galen" då menar du väll inte att skjuta på folk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 då menar du väll inte att skjuta på folk? det tror jag inte. men en softair gun ser otroligt riktig ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bonafide Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 det tror jag inte. men en softair gun ser otroligt riktig ut japp det gör den.. jag o min mina kompisar bot centralt och vi körde soft air gun krig.. både jag o mina polare ser ganska vuxna ut så allt som fattades var bara en polis som gick förbi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 japp det gör den.. jag o min mina kompisar bot centralt och vi körde soft air gun krig.. både jag o mina polare ser ganska vuxna ut så allt som fattades var bara en polis som gick förbi Hände min kompis. Polisen kom och skrek "Freeze!" och han fick lägga ner den och dom tog fast honom. Men släppte honom förstås senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Hände min kompis. Polisen kom och skrek "Freeze!" och han fick lägga ner den och dom tog fast honom. Men släppte honom förstås senare. när ni ska spela in det kan ni ju samla mod och gå och fråga nån polis om dom kan ''spela med'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 när ni ska spela in det kan ni ju samla mod och gå och fråga nån polis om dom kan ''spela med'' Perfekt ide ju. Gör det! =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Han lär ju inte beslagta vapnet...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Hände min kompis. Polisen kom och skrek "Freeze!" och han fick lägga ner den och dom tog fast honom. Men släppte honom förstås senare. Tss.. ljug lite till... Hur ofta säger en snut i sverige freeze.. Ha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Tss.. ljug lite till... Hur ofta säger en snut i sverige freeze.. Ha! Jag tror han menade att han sa den svanska motsvarande repliken...typ släpp vapnet. Det skulle vara übertöntigt om en svensk polis sa freeze. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bonafide Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 polsen säger väll bara "stopp" eller nått? annars var det nog en wannabe polis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts