Jump to content

Cone Crazy

Lazze
 Share

Recommended Posts

Japp, men du kunde väl ha svarat på hans fråga i alla fall? Cone Crazy är skitlätt bara du tar det lugnt och kör försiktigt. Det finns ingen tidspress så du kan ta god tid på dig.

*Flyttar*

det är ju visst tidspress . Man har typ nått mellan 10-20 sek(tror jag kommer inte ihåg :(), fast resten är rätt ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så här tror jag att det är, när du går in i bilen startar de men ingen tid, när du tar första saken så får du 12 sekunder på dig att ta dig till nästa, sen får du + 12 sek för varje du tar ;)

Ja så var det ja, jag kom bara ihåg att det inte fanns nån fast tid (som på t.e.x checkpoint charlie) som man var tvungen att klara uppdraget på.:">

Zyber: Det är bara n00bs som använder trainers. ;):(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Japp, men du kunde väl ha svarat på hans fråga i alla fall? Cone Crazy är skitlätt bara du tar det lugnt och kör försiktigt. Det finns ingen tidspress så du kan ta god tid på dig.

*Flyttar*

Thx Arvid! Hyggligt av dig att svara iaf, även om det blev lite fel från min sida...jag klarade det sedan, tog det bara lite lugnare som du sa och då var det inga problem :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor