Lazze Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 Kan någon här ge tips på hur jag ska köra och i vilken ordning man ska ta Checkpointsen för att det ska gå lättast att klara banan på Cone Crazy, utan att riva konerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 Ehh, fel forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 Japp, men du kunde väl ha svarat på hans fråga i alla fall? Cone Crazy är skitlätt bara du tar det lugnt och kör försiktigt. Det finns ingen tidspress så du kan ta god tid på dig. *Flyttar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 Japp, men du kunde väl ha svarat på hans fråga i alla fall? Cone Crazy är skitlätt bara du tar det lugnt och kör försiktigt. Det finns ingen tidspress så du kan ta god tid på dig. *Flyttar* det är ju visst tidspress . Man har typ nått mellan 10-20 sek(tror jag kommer inte ihåg ), fast resten är rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mackan 46 Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 var är cone cryzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 (redigerad) var är cone cryzy http://www.oddweb.net/gta4/gta4/default.asp det andra om man räknar söderifrån på 1:a ön klicka på 100% och side missions Redigerad 8 april, 2004 av Diver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mackan 46 Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 bra det ska jag försöka att hitta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 bra det ska jag försöka att hitta det är på taket på parkeringshuset kliv in i en stallion så startar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 det är ju visst tidspress . Man har typ nått mellan 10-20 sek(tror jag kommer inte ihåg ), fast resten är rätt Inte i PC-versionen i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 Inte i PC-versionen i alla fall. jo, på min pc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 (redigerad) Har också för mig att det var tid... (på pc) Arvid kanske glömde avaktivera någon trainer? Redigerad 8 april, 2004 av Zyber Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 Så här tror jag att det är, när du går in i bilen startar de men ingen tid, när du tar första saken så får du 12 sekunder på dig att ta dig till nästa, sen får du + 12 sek för varje du tar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 Så här tror jag att det är, när du går in i bilen startar de men ingen tid, när du tar första saken så får du 12 sekunder på dig att ta dig till nästa, sen får du + 12 sek för varje du tar Japp så är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 Så här tror jag att det är, när du går in i bilen startar de men ingen tid, när du tar första saken så får du 12 sekunder på dig att ta dig till nästa, sen får du + 12 sek för varje du tar Ja så var det ja, jag kom bara ihåg att det inte fanns nån fast tid (som på t.e.x checkpoint charlie) som man var tvungen att klara uppdraget på.:"> Zyber: Det är bara n00bs som använder trainers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lazze Skrivet 8 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 Japp, men du kunde väl ha svarat på hans fråga i alla fall? Cone Crazy är skitlätt bara du tar det lugnt och kör försiktigt. Det finns ingen tidspress så du kan ta god tid på dig. *Flyttar* Thx Arvid! Hyggligt av dig att svara iaf, även om det blev lite fel från min sida...jag klarade det sedan, tog det bara lite lugnare som du sa och då var det inga problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghost Rider Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 Jag tycker det var det lättaste upp draget iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts