AE_Dave Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 Jag start nu upp min Soldat server på ip: 217.215.0.225 Kom in iaf ni har lust, servern kommer vara uppe nu från klockan 20:30 till 21:30. Även Fredag 19:00 - 21:00 Have a good time! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 7 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 Det var ju ganska kul. Ser framemot fredag då kanske fler har hunnit se det här och fler kanske kan komma in, dock ni som kom in härifrån tackar jag för en rolig ... *host* ett par roliga matcher Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 var det soldat som var som ett mini spel som liero? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 var det soldat som var som ett mini spel som liero? Ja enligt skaparen är det en blandning mellan worms, liero och cs. Ballt spel är det, joinar kanske på fredag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 7 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 För er som inte vet var ni kan hitta det så finns det att ladda hem på spelets officiella sida: www.soldat.pl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 har en liten fråga bara. kostar det något eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 det är gratis . Sen så tar det typ 1,5 minut för att ladda soldat på min dator , även fast den inte är för dryg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 har en liten fråga bara. kostar det något eller? Man kan välja att registrera om man vill. Då får man några extra funktioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 ok, men tar ju så klart gratis då. man e väl inte dum iheller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 ok, men tar ju så klart gratis då. man e väl inte dum iheller Tar gratis? Man laddar ner spelet och sen kan man välja att registrera det eller ej. Men man reggar ju inte för att få de små extragrejerna utan för att stödja han som har gjort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 ja, e de inte gratis då om man inte reggar sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 9 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 ja, e de inte gratis då om man inte reggar sig? Jo det är gratis, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 Ska ha LAN imorn så vi kanske blir ett par som kommer in! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 9 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 Okej kul!! Servern kommer rymma ungefär 19 pers, gametypen är CTF, Cu tonight! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 Är det realistic mode eller vanligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 tror jag ska pröva att gå in idag . Om jag kommer ihåg alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 10 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 (redigerad) Jag kommer inte in! Password? Redigerad 10 april, 2004 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 10 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 Ah sorry alla forumiter... Bostream började uppdatera eller göra nåt annat f#nskap ungefär vid 18.00, har inte kommit ut på nätet förrän nu... Alltså har jag inte kunnat skapa, Dock kommer jag skjuta fram det till typ i morron eller övermorgon och skapa då (eftersom att jag inte tror bostream skulle ta och uppdatera typ tio gånger på rad ...) Nåja ni får säga vad ni tycker, i morgon eller övermorgon? Whatever you want! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 Imorgon blir knappast bra eftersom det är påskafton, inte så många som kan spela då. Kan vi inte köra vid typ 22 eller nåt ikväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 10 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 Imorgon blir knappast bra eftersom det är påskafton, inte så många som kan spela då. Kan vi inte köra vid typ 22 eller nåt ikväll? NUUUUUUUUUUU!!! Jag laddade ner Soldat för din skull [10mb med modem] så nu får du allt ta och starta den där servern [] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts