GTA_Snubbe 2 Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 min dator e typ paj. vad jag än gör med den te x spelar så kommer de där blåa felmeddelandet upp så jag undrar om nån av er vet vad felet är.Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 Hur ska vi veta det? Vad står det i felmedelandet? Installera om alla drivrutiner. Installera om OS. Sista utväg, formatera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 ja, det var ju en väldigt informativ beskrivning av problemet BTW, om du får bluescreen spelar det ofta inte så stor roll om du berättar vad det står, meddelandet bidrar inte med mycket fakta om vad som hände (oftast - windows).... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 min dator e typ paj. vad jag än gör med den te x spelar så kommer de där blåa felmeddelandet upp så jag undrar om nån av er vet vad felet är.Tack på förhand. Min kompis fick också bluescreen när han spelade. Har du Geforce-grafikkort (3:an är värst), så måste du ladda hem Nvidia win 2000/XP display drivers från windows update. Kan va det. Annars kan du ju skriva vad som står i felmeddelandet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 (redigerad) Jag tror han menar att det kommer upp snabbt en blå ruta och datorn bootar om, då är det drivutinerna du måste uppdatera, min kompis hade så och uppdaterade ljuddrivutinerna så funkade det Redigerad 8 april, 2004 av Fralla_24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 Yeah när jag startar windows kommer det upp en felruta. Vad är problemet? Du kan väl iallafall klämma ur dig vad det står i rutan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts