Hultenius Skrivet 20 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2002 Jag kommer att vara borta under helgen så räkna inte med några uppdateringar av sidan eller svar på frågor från min sida.... men nästa vecka är jag igång igen Edit: Även Blaque kommer att vara borta och kommer inte hem förens i slutet av juni. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 20 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2002 hmmm synd kommer länga efter uppdateringar av sidan vart ska du igentligen??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 20 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2002 Midsommarfirande på en ö, måste åka nu, vi ses! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 20 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2002 ok hoppas du har kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA MASTER Skrivet 22 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2002 Börjar sommna framför alla forum mmmm var uppe länge igår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA MASTER Skrivet 22 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2002 Är du hemma SnarT!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA MASTER Skrivet 23 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2002 Nu är det aldrig några inne så nu finns det lite nya inlägg utav mig här inne! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 23 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2002 Nu är jag tillbaka!! Jag har en hel del att läsa igenom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 23 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2002 Vilka Post Ranker Finns det förutom Member och Administrator och Super Administrator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 23 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2002 Dessa ranker finns: Super Administrator = Ägare över forumet, kan göra allt Administrators = Kan ta bort redigera poster mm Members = Vanliga registrerade medlemar som ni Awaiting Authorisation = Dom som väntar på att bli members Guests = Gäster Hybernating = Dessa får (tillfälligt) inte posta p.g.a spam eller för många antal poster per dag Det kanske kommer fler ranker senare, vi får se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Undertaker Skrivet 24 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2002 Hur får man högre rank då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 25 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2002 jag tycker att man ska ha fler ranker destu mer poster man har destu bättre ranker bara för kul skull Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 25 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2002 jag tycker att man ska ha fler ranker destu mer poster man har destu bättre ranker bara för kul skull Jo det kanske skulle vara kul, men tyvärr så kommer kvalitén på forumet att sjuka då ??? Jag menar, det kommer att finns massor poster där det bara står typ "Hej", "Hej då", "Hur mår ni?" osv, nästan som en chat och bara för att få högre rank. Det kanske kommer senare... men först väntar jag med det tills den nya versionen av forumet släpps (antagligen nån gång denna vecka). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 på ett forum som heter turboperformanceclub (e medlem där) Har dom så att man får olika rang ju mer poster som man postar. Jag tycker att det funkar fint. Sen kan man få välja vad man vill ha för "status" eller "rang" och jag ville ha volvo 240 killen .... tycker att det funkar fint. Skulle vara samma sak här tycker jag! eller? Förlåt om jag drog upp denna gammla topic men jag hade nått vettit att skriva i den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 skulle va trevligt (det hade inte gjort nått om du skapat en ny tråd i "gtasajten") Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 skulle va trevligt (det hade inte gjort nått om du skapat en ny tråd i "gtasajten") tänkte inte på det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 31 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 Rang efter antal posts är inget bra... Jag antar att det där bilforumet har många äldre och mer seriösa medlemmar. Här på GTAsajten skulle många bara bry sig om rank... Sen antar jag att du menar "titlar". När jag införde forumgruppen "Super Members" ville jag att de skulle få ändra titel men det gick tydligen inte. När GTAsajten är klar ska jag dock titta lite på detta, det går säker att bygga ett litet eget system där man kan logga in och ändra sin titel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 spelar stor roll vad man är för nåt...jag e nöjd om jag bara e medlem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts