Arvid Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 Det finns ju olika Laserdomearenor, den i GBG har också 2 våningar t.ex. Men nu menade jag den i Stockholm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 Men nu menade jag den i Stockholm. Hur ska man kunna veta det om du inte säger något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 Hur ska man kunna veta det om du inte säger något? Kanske genom att ha bättre koll på var andra medlemmar bor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 Kanske genom att ha bättre koll på var andra medlemmar bor... Du kan ju ändå mena nåt annat ställe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 Har väl kört ett 80-90tal gånger dom senaste åren... Varför bråka så mycket om namnet? Oavsett vad det heter i er stad så är det i stort sett samma spel med olika stora arenor i olika städer oavsett namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 Har väl kört ett 80-90tal gånger dom senaste åren... Varför bråka så mycket om namnet? Oavsett vad det heter i er stad så är det i stort sett samma spel med olika stora arenor i olika städer oavsett namn. typ samma. Men e inte cybertown namnet på vad stället heter?? De e ju samma sak typ. Man springer runt o skjuter på varandra. Har kört på ct en gång o på andra ställen några andra gånger. De va kul för när ja spela på ct så vare några som hade gift sig med o körde också. De va skit lätt o hitta bruden för hon lös som in i .... a ni fförstår vita kläder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 CT, är det inteCS du snackar nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 CT, är det inteCS du snackar nu? CT = CyberTown.. Det fattade t.o.m jag o jag har aldrig spelat det.. Tänk lite.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 13 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 skojigt med bruden! jag spelade idag vann över en tjej som jobbade där och hette exit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts