swat Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 cybertown för er som inte vet så är cybertown(alias ct) en arena där man har västar med träffytor och var sitt laservapen. Reglerna är enkla man springer runt och skjuter varandra. det finns 2 träffytor på vardera axel en på magen en på ryggen och en på vapnet.är man träffad kan man inte skjuta på 5 sekunder! nu undrar jag är det någon annan som lirar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 Verklighet eller Nätet? Med tanke på CYBERtoen men det låter verkligt eller vad man ska säja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 cybertown för er som inte vet så är cybertown(alias ct) en arena där man har västar med träffytor och var sitt laservapen. Reglerna är enkla man springer runt och skjuter varandra. det finns 2 träffytor på vardera axel en på magen en på ryggen och en på vapnet.är man träffad kan man inte skjuta på 5 sekunder! nu undrar jag är det någon annan som lirar? i kalmar heter det lasergame det är olika från stad till stad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 Om det e "samma" så heter det Laserdome här i Göteborg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 7 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 inget är samma laserdome och cybertown är helt olika! och lasergame har jag alrdig hört tallats om! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 Om det e "samma" så heter det Laserdome här i Göteborg I Karlskoga också, Laserdome Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 inget är samma laserdome och cybertown är helt olika! och lasergame har jag alrdig hört tallats om! det är i princip samam sak, med olika namn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 Ja, jag spelar. Laserdome, lasergame, cybertown.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 det är ju inte något stort företag som håller i alla... Cybertown, Lasergame, Laserdome, är inte likadant. Det är olika slags regler, utrustning, arenor osv... Själv lirar jag då och då, inte något regelbundet precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 har spelat 5 gånger kanske kul men stränga regler i kristianstad heter de laserdome. jag tycker inte om deras hot om att om man råkar ta i sönder nåt får man betala de men annars är de kul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 verkar halv tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 i kalmar heter det lasergame det är olika från stad till stad Yeah, i kalmar heter de Lasergame Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 Cybertown.nu - Mer info Jag har varit på Cybertown två gånger med klassen och visst var det kul men 60 spänn för ynka 20 minuter är för dyrt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 7 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 i majmånad kostar det bara 100 kr att bli medlem så och om man är medlem så kostar det bara 40 alla dagar förutom på söndagar då kostar det 30! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 det är ju inte något stort företag som håller i alla... Cybertown, Lasergame, Laserdome, är inte likadant. Det är olika slags regler, utrustning, arenor osv... Själv lirar jag då och då, inte något regelbundet precis Reglerna beror på vad man väljer för spel. Här i Linköping heter det Laserdome. Skit kul är vad det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 8 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 gillar inte laserdome det är ju bara en labyrint ct är coolare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 gillar inte laserdome det är ju bara en labyrint ct är coolare! Om du nu tycker de e så jefla coolt kan du förkalra skillnaden på Laserdome och cybertown?!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 Om du nu tycker de e så jefla coolt kan du förkalra skillnaden på Laserdome och cybertown?!!! cybertown är större...enligt mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 Om du nu tycker de e så jefla coolt kan du förkalra skillnaden på Laserdome och cybertown?!!! Varför denna otrevliga attityd? Cybertowns bana är uppdelad i två våningar på totalt 600 kvadrater medan Laserdome bara har en våning och mycket mindre bana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 Varför denna otrevliga attityd? Cybertowns bana är uppdelad i två våningar på totalt 600 kvadrater medan Laserdome bara har en våning och mycket mindre bana. Det finns ju olika Laserdomearenor, den i GBG har också 2 våningar t.ex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts