seal Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 Det var väl den som var glassfabriken va?? Min fråga är då: Hur många uppdrag har företaget, och vad heter uppdraget??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 (redigerad) Det var väl den som var glassfabriken va?? Min fråga är då: Hur många uppdrag har företaget, och vad heter uppdraget??? uppdragets namn- vet ej man bara sätter sej i glassbilen och säljer glass(droger) sälj 50st och kliv ut ur bilen så har du klarat det Redigerad 6 april, 2004 av adde_as Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 6 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 uppdragets namn- vet ej man bara sätter sej i glassbilen och säljer glass(droger) sälj 50st och kliv ut ur bilen så har du klarat det Altså, menar du att det inte är mer än ett uppdrag??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 (redigerad) nepp endast ett, inte ett endaste mer Redigerad 6 april, 2004 av adde_as Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 6 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 (redigerad) nepp endast ett, inte ett endaste mer Okej då :S Det lär bli min första fastighet Lyckas inte klara uppdragen som jag har tillgång till nu :S Så då hade jag tänk att jag köper lite fastigheter istället Och så verkar det roligt att sälja "glass"! Vet du hur mycket man känar på uppdraget??? Redigerad 6 april, 2004 av seal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 (redigerad) Okej då :S Det lär bli min första fastighet Lyckas inte klara uppdragen som jag har tillgång till nu :S Så då hade jag tänk att jag köper lite fastigheter istället Och så verkar det roligt att sälja "glass"! Vet du hur mycket man känar på uppdraget??? bara pengarna man säljer för tyvär (tror jag) men sen tjänar man ju 4000 varje dag i fabriken kom ihåg att man får polisen efter sej efter några sålda ´´strutar`` Redigerad 6 april, 2004 av adde_as Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 6 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 bara pengarna man säljer för tyvär (tror jag) men sen tjänar man ju 4000 varje dag i fabriken kom ihåg att man får polisen efter sej efter några sålda ´´strutar`` ajdå, men jag lyckas inte hitta några kunder, och försvinner snuter efter att jag har sålt alla 50 "galssar"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 (redigerad) det är ju lättare att avbryta när du fått en wantedlevel och köra iväg (du får dock inte kliva ut ur bilen för då avbryter du uppdraget) vad gäller kunderna är bara att leta efter dom (du bör inte sälja på ett gängs område för det gillar dom inte precis Redigerad 7 april, 2004 av adde_as Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 7 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 det är ju lättare att avbryta när du fått en wantedlevel och köra iväg (du får dock inte kliva ut ur bilen för då avbryter du uppdraget) vad gäller kunderna är bara att leta efter dom (du bör inte sälja på ett gängs område för det gillar dom inte precis Men snutarna försvinner väl inte bara för att man kör iväg??? Så dom sköt på mig ändå, jag hörde en massa skott men visste inte att att dom sköt på mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 om du har en wantedlevel så försvinner ju snutarna efter ett tag mitt råd- sälj tills du får en stjärna eller att du ser att en polis kommer för att kolla till vad du gör och sedan kör iväg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 7 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 om du har en wantedlevel så försvinner ju snutarna efter ett tag mitt råd- sälj tills du får en stjärna eller att du ser att en polis kommer för att kolla till vad du gör och sedan kör iväg Jag har letat och letat men jag hittar inte en endaste kund Går inte att hitta!! Och sedan köpte jag boutyard (sparade inte) men klarar inte det uppdraget heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 Cherry poppers: Kunderna kommer bara om du trycker på tutan och spelar upp glassbils melodin. Checkpoint charlie: Träna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 7 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 Cherry poppers: Kunderna kommer bara om du trycker på tutan och spelar upp glassbils melodin. Checkpoint charlie: Träna... jaha, jag har faktist tutat men det kommer inget ljud, tuter för lite då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 (redigerad) Jag tror att man bara ska trycka lite lätt på knappen för att spela upp låten, eller så ska man hålla in knappen... var så längesen jag gjorde det uppdraget. Redigerad 7 april, 2004 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 ska man inte trycka på samma knapp som man sätter på taxiuppdragen och polisuppdragen på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 jaha, jag har faktist tutat men det kommer inget ljud, tuter för lite då eller? tryck ett par snabba på tutknappen så kommer det igång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 8 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 tryck ett par snabba på tutknappen så kommer det igång japp, klarade det nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts