FerkurZ Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 Tyska =)..glad ja inte valde spanska vi har tydligen en skit usel lärare där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 Spanska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 Sindariska Sindarin väl? Annars är väl Quenya vackrare i mina öron. Vote: Spanska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 estudio espanól Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 Tyska. Bra val också, vi har en assnäll lärare där Hon bryr sig inte om att man inte jobbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 bumse dein grossvater unt ist entlastung det ända jag kan på tyska förutom det är "enschuldigun, ich bin zu spät komme", "wann ist die stunde aus" och "ich muss mal" har gått tyska i tre år vote: tyska.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 Tyska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 TYSKA ÄR KUNG!! låter så fult så det är grymt!!! Suger dock att lära sig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Pååååålsson Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 vote: Tyska fan vare suger fan va det tar på hjärnan fan va tråkit det är tur att jag inte valde franska heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Ska börja med Japanska!!! Men lägg av nu va? om du inte skämtar skrattar jag ihjäl mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Men lägg av nu va? om du inte skämtar skrattar jag ihjäl mig! Varflr skulle han göra det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Varflr skulle han göra det? läser du harrry potter?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 spanska.. men kan inte mycket.. bara "puta madre" (stavning?) och sånt och sen lite annat som "jag har ett vitt hus i min väska"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 (redigerad) läser du harrry potter?? Öhh vad menar du? slipknot: hur säger man "jag har ett vitt hus i min väska?" Redigerad 26 april, 2004 av Sirius Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 Öhh vad menar du? slipknot: hur säger man "jag har ett vitt hus i min väska?" för att du heter siríus och det finns en i böckerna som heter det,,lite långsökt kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 för att du heter siríus och det finns en i böckerna som heter det,,lite långsökt kanske. Jo jag har läst böckerna, men jag tog inte namnet där ifrån. Det finns bl.a. en fotbollslag som heter sirius och så betyder det stjärna. Och så är det ett namn i england.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 Jo jag har läst böckerna, men jag tog inte namnet där ifrån. Det finns bl.a. en fotbollslag som heter sirius och så betyder det stjärna. Och så är det ett namn i england.... aha okej,men jag kände på mig att du hade läst dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 27 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 varför ska vi läsa engelska och tredje språk medans andra länder inte gör det? Tyskland gör inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 varför ska vi läsa engelska och tredje språk medans andra länder inte gör det? Tyskland gör inte det. Du kan ta svengelska om du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 varför ska vi läsa engelska och tredje språk medans andra länder inte gör det? Tyskland gör inte det. Vadå, det är ju inte dåligt att läsa en tredjespråk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts