Panimala Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 Jag har tyska... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 Engelska, vill kunna ett språk mycket bra istället för många olika dåligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 Engelska, vill kunna ett språk mycket bra istället för många olika dåligt.. Det kan man ju ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 Buenos diaz !! tog ochså spanska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 Vi fick välja mellan nytt språk och IKT eller hälsa... Jag valde hälsa eftersom man lär sej inget på dom IKT lektionerna vi har nu i franskan som jag har nu har redan gått ditt pepparn växer så... det fick bli hälsa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 Estudiaba español hace cuatro años. Es un poco difícil ahora. La gramática es difícil. Pero estoy bien, creo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 tyska. fattar inget ,men det är pga av läraren..hatar henne.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 tyska. fattar inget ,men det är pga av läraren..hatar henne.. Hatar också min tyska lärare hon är helt :@!!!!111 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 tyska... suger HÅRT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sirar Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 J'ai choisi le francais. Et je le deteste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 Tyska. Så jävla tråkigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 Ich habe deutsch! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 13 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 Ich habe deutsch! Avancerat! Jag tror det betyder: "Jag har tyska!". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 13 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 Grammatiken är i tyska. liksom, die der dem das osv osv osv... finns inga regler eller, orden har det ordet.. ungefär som en och ett, fast många Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidusover Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 har franska ska nog byta till sven för vi håller på me grammatik hela tin vi lär oss aldrig nå ord va e de för vits å kunna grammatiken men inte nå ord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 J´ai francais, c´est emmerdant.. Jävligt tråkigt..men har iaf VG.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 Ska börja med Japanska! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 Grammatiken är i tyska. liksom, die der dem das osv osv osv... finns inga regler eller, orden har det ordet.. ungefär som en och ett, fast många Det finns visst regler för die, das och der. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 Ja har spanska mest för att vi har en lägenhet i spanien. MEn mian lärare som jag har haft e fett dåliga men jag hade 1 rätt bra lärare men hon va typ med våran grupp 5-7 gånger typ och med andra gruppen hela året. Då hade vi nån cuban som typ inte förstog svenska så bra så ja. Ni kanske fattar vad som händer då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 (redigerad) Det finns visst regler för die, das och der. Jo, men det tar ju ett millenium att lära sig dessa regler... Och det känns faktist som att det inte finns några regler... Redigerad 14 april, 2004 av Zyber Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts