Ceone Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 Jag själv har spanska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 Cómo estás? har också spanska! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 tog engelska för jag studerar engelska och engelska medans minna polare studerar t.ex. engelska och spanska! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 Vote: Annat Du hade ju inget alternativ till NADA har inget tredje språk.. Har läst tyska ett halvår sen vart det språkmix för mig i 6-9.. Nu inget.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 Das ist ja sehr gut, mein freund! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 Svenska Jag hade tyska men gjorde ingenting på ett halv år och en dag så var rektorn med på tyska lektionen, då tyckte hon att jag skulle byta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 J'ai france -alltså franska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 Vote: Annat Läser inget tredje språk, eller igentligen borde det väl vara fjärde, när jag läser svenska, finska och engleska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 JAI HAR franse..kan inte ett ord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...