seal Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 Jag har två statsfiler i min "GTA VC UserFiles"-mapp, men dom är gamla, det står "Last Misson: Demotion Man" Och det var ett tag sedan jag klarade av just det uppdraget, hur uppdaterar man statsfilerna så att dom blir nya?? Har precis klarat CopLand och vill ha mina stats på dom där filerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 Jag har två statsfiler i min "GTA VC UserFiles"-mapp, men dom är gamla, det står "Last Misson: Demotion Man" Och det var ett tag sedan jag klarade av just det uppdraget, hur uppdaterar man statsfilerna så att dom blir nya?? Har precis klarat CopLand och vill ha mina stats på dom där filerna tryck esc när du sparat välj sedan stats när stats är öppen trycker du s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts