Arman Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 Äntligen släpper jag ut en test-version av ATTV. Denna testversion kräver endast Winamp 2x eller senare. Det kan förekomma vissa "hackningar" och "buffringar" under vissa moment av denna test-film men det ska förstås inte vara så. Jag kommer sända test-kanalen från 10.30 till 12.00. Du kan inte klicka på länken direkt, utan du får öppna den manuellt med Winamp och det gör du med att klicka på File > Play > URL http://213.64.31.216:8000/;stream.nsv Test-film: NWA - Straight Outta Compton ATTV TeamCrew: Arman, Don_Salvatore87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 den buffrar var femte sekund, skitdålig bildkvalitet, annars, bra jobb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 den buffrar var femte sekund, skitdålig bildkvalitet, annars, bra jobb Håller med, buffer buffer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 lite off-topic, men det måste vara första gången Arman använder en ikon annan än den skrattande i tråd-titeln! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 6 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 lite off-topic, men det måste vara första gången Arman använder en ikon annan än den skrattande i tråd-titeln! Jag använder den bara till Film! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 kommer inte ens in på den , sen undrar jag vad du har för bill clinton ava Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 kommer inte ens in på den , sen undrar jag vad du har för bill clinton ava Men 2 lol ! Det första lolet är: Jag kommer sända test-kanalen från 10.30 till 12.00. Det andra är: Det är Jay Leno som är på avataren! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 Men 2 lol ! Det första lolet är: Det andra är: Det är Jay Leno som är på avataren! Liksom såg det efter att jag precis hade skrivit det . Fast jag hade kollat 1 gång tidigare men , det blev nått iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 Test-film: NWA - Straight Outta Compton Spelades den om och om igen i 1 h 30 min eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 Det funkar inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 Det funkar inte! X3mt konstigt.. Jag kommer sända test-kanalen från 10.30 till 12.00. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 Det funkar inte! Ibland tror jag fan att det är mycket fel på vissa personer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 10 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 Vad är det för fel med att han ska sända kanalen mellan 10:30 till 12:00? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 Hur ofta kommer ni sända?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 11 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 Gå in på attv.tk för mer information om tider och program... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 (redigerad) Hur lång tid BÖR det ta och ladda? För det går skit segt här hoss mig... Den connectar just nu och det har den gjort i typ 2-3 min så... Aa, hur lång tid ska det ta? *edit* Tydligen så försökte den inte conecta utan den hade stängt av det så jag fick börja om varför? För jag vill gärna kolla och jag använder... Nån nyare än Winamp2X Redigerad 11 april, 2004 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 Vad är det för fel med att han ska sända kanalen mellan 10:30 till 12:00? Vem har klagat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 13 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 Hmm.. Är verkligen lagligt att visa upp Copyrightskyddad film på det där sättet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 13 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 Hmm.. Är verkligen lagligt att visa upp Copyrightskyddad film på det där sättet? Nepp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 13 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 30% är lagligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts